ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

دادستان کل کشور نسبت به استفاده اداری و سازمانی از تلگرام هشدار داد

حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور طی نامه ای به برخی مسئولین اجرایی کشور نسبت به استفاده از تلگرام برای اطلاع رسانی امور اداری و سازمانی هشدار داد. در متن این نامه آمده است: با ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور طی نامه ای به برخی مسئولین اجرایی کشور نسبت به استفاده از تلگرام برای اطلاع رسانی امور اداری و سازمانی هشدار داد.

در متن این نامه آمده است:

با توجه به اطلاعات واصله مبنی بر استفاده از شبکه های اجتماعی خارجی نظیر پیام رسان تلگرام برای تبادل اطلاعات در برخی دستگاه های دولتی، مدیران باید توجه داشته باشند طبق مواد 731 و 733 قانون مجازات اسلامی، بکارگیری شبکه های اجتماعی خارجی نظیر تلگرام برای اشتراک گذاری اطلاعات سازمانی، اطلاع رسانی و انجام امور روابط عمومی و سایر بهره برداری ها اکیداً ممنوع است.

گفتنیست طبق آخرین آمار، بیش از 170 هزار کانال فارسی تلگرام در کشور فعال هستند که پس از آغاز طرح ساماندهی کانال های اجتماعی پرجمعیت تاکنون بیش از 2500 کانال در سامانه اختصاصی وزارت ارشاد به ثبت رسیده اند، ولی آماری در مورد کانال های ادارات و سازمان های دولتی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • irani
    irani | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

    تو ممالک‌دیگه وقتی آدما پیر میشن میفرستنشون خانه سالمندان تو مملکت ما تازه امور مملکت رو میدن دست یه سری پیر پاتال .. تازه میخوایم پیشرفت هم بکنیم ...

  • m
    m | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    اره دیگه با چند صد سال دیگه به عقب برگردیم
    زیادی رفتیم جلو

  • Masoud Z3
    Masoud Z3 | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    ببین مملکت دست چه اسکولایی افتاده

    • Mojtaba Mansouri
      Mojtaba Mansouri | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

      ولی حرفش منطقیو درسته

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    حرفش درسته. باید از شبکه های داخلی استفاده کرد. اون اینترنت ملی که میخوان به زور به ملت بقبولونن باید چنین استفاده ای ازش بشه

    • محمدرضا
      محمدرضا | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

      حق دارن خب، اینهمه هزینه کردن اینترنت ملی درست کردن اگه اینجوری ازش استفاده نکنن بیکار و معطل میمونه

    • محمد امین
      محمد امین | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

      تو ایرانی تا زمانی تو ایران زندگی می کنی با این کشور رو پیشرفت بدی براش تلاش کنی

  • javad ahmadi
    javad ahmadi | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    خود زدنی?????

  • حسن
    حسن | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    خخخخخخ

  • Milad INL
    Milad INL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    ناموسا کیا دارن به ما حکومت میکنن????

  • Alireza omid
    Alireza omid | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    قانونش خوبه قبول داریم
    اما این قانون رو کجااا بیان کردن؟!!
    قانوون مجاازات اسلااامی......!!!!
    ????

  • مسعود هوشیار
    مسعود هوشیار | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    یا ابالفضل

  • iphone master
    iphone master | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    به همین خیال باش

مطالب پیشنهادی