دادستان کل کشور نسبت به استفاده اداری و سازمانی از تلگرام هشدار داد
حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور طی نامه ای به برخی مسئولین اجرایی کشور نسبت به استفاده از تلگرام برای اطلاع رسانی امور اداری و سازمانی هشدار داد. در متن این نامه آمده است: با ...
حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور طی نامه ای به برخی مسئولین اجرایی کشور نسبت به استفاده از تلگرام برای اطلاع رسانی امور اداری و سازمانی هشدار داد.
در متن این نامه آمده است:
با توجه به اطلاعات واصله مبنی بر استفاده از شبکه های اجتماعی خارجی نظیر پیام رسان تلگرام برای تبادل اطلاعات در برخی دستگاه های دولتی، مدیران باید توجه داشته باشند طبق مواد 731 و 733 قانون مجازات اسلامی، بکارگیری شبکه های اجتماعی خارجی نظیر تلگرام برای اشتراک گذاری اطلاعات سازمانی، اطلاع رسانی و انجام امور روابط عمومی و سایر بهره برداری ها اکیداً ممنوع است.
گفتنیست طبق آخرین آمار، بیش از 170 هزار کانال فارسی تلگرام در کشور فعال هستند که پس از آغاز طرح ساماندهی کانال های اجتماعی پرجمعیت تاکنون بیش از 2500 کانال در سامانه اختصاصی وزارت ارشاد به ثبت رسیده اند، ولی آماری در مورد کانال های ادارات و سازمان های دولتی در دست نیست.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
تو ممالکدیگه وقتی آدما پیر میشن میفرستنشون خانه سالمندان تو مملکت ما تازه امور مملکت رو میدن دست یه سری پیر پاتال .. تازه میخوایم پیشرفت هم بکنیم ...
اره دیگه با چند صد سال دیگه به عقب برگردیم
زیادی رفتیم جلو
ببین مملکت دست چه اسکولایی افتاده
ولی حرفش منطقیو درسته
حرفش درسته. باید از شبکه های داخلی استفاده کرد. اون اینترنت ملی که میخوان به زور به ملت بقبولونن باید چنین استفاده ای ازش بشه
حق دارن خب، اینهمه هزینه کردن اینترنت ملی درست کردن اگه اینجوری ازش استفاده نکنن بیکار و معطل میمونه
تو ایرانی تا زمانی تو ایران زندگی می کنی با این کشور رو پیشرفت بدی براش تلاش کنی
خود زدنی?????
خخخخخخ
ناموسا کیا دارن به ما حکومت میکنن????
قانونش خوبه قبول داریم
اما این قانون رو کجااا بیان کردن؟!!
قانوون مجاازات اسلااامی......!!!!
????
یا ابالفضل
به همین خیال باش