ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید هدست Gear VR سامسونگ همراه با کنترلری اختصاصی عرضه می شود

خرداد ماه امسال بود که باخبر شدیم گویا سامسونگ قصد دارد یک گام دیگر در فضای واقعیت مجازی پیش رفته و کنترلری اختصاصی برای هدست Gear VR توسعه دهد. حالا گفته می شود کره ای ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

خرداد ماه امسال بود که باخبر شدیم گویا سامسونگ قصد دارد یک گام دیگر در فضای واقعیت مجازی پیش رفته و کنترلری اختصاصی برای هدست Gear VR توسعه دهد.

حالا گفته می شود کره ای ها قصد دارند همراه با معرفی گلکسی اس 8 از نسل جدید هدست واقعیت مجازی شان همراه با یک کنترلر اختصاصی که قابلیت وصل شدن به دستگاه را دارد، پرده بردارند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده شمایل هدست جدید تفاوت چندانی با Gear VR فعلی با شماره ساخت SM-R323 ندارد و تنها عملکردی بهبود یافته و تغییراتی بسیار جزئی در راحتی استفاده از آن ایجاد گردیده است.

پنل جلویی برای نگهداری بهینه گلکسی اس 8 و همینطور نسخه بزرگتر آن دستخوش تغییر شده و می توان کنترلرهای مخصوص را نیز برای حفاظت از احتمال گم شدن به آن متصل کرد.

گفتنی است طراحی منتسب به این کنترلر پیچیدگی خاصی ندارد و احتمالاً عملکردی مشابه با کنترلر هدست Daydream گوگل خواهد داشت و می توان از آن برای بازی، ناوبری محتوا و مالتی مدیا استفاده نمود.

در حال حاضر کاربران مجبور هستند برای تجربه بهتر بازی های واقعیت مجازی موبایلی Gear VR، کنترلری مجزا و مجهز به بلوتوث خریداری کنند، اما اگر اطلاعات فوق تایید شود، کنترلر اختصاصی درون جعبه هدست حضور خواهد داشت.

شاید به خواندن این خبرها علاقمند باشید:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • maziar.ka
    maziar.ka | ۲ اسفند ۱۳۹۵

    خب اونوقت اینو رو اس هفت هم میشه استفاده کرد ؟

مطالب پیشنهادی