ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رزولوشن و تراکم پیکسلی نمایشگر آیپد پرو 10.5 اینچی اپل چقدر است؟

«رودا الکساندر» مدیر بخش تبلت ها و کامپیوترهای شخصی مؤسسه IHS Markit می گوید آیپد پروی 10.5 اینچی که به زودی معرفی خواهد شد، از نمایشگری با رزولوشن 1668×2224 پیکسل برخوردار است و بنابراین تراکم ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

«رودا الکساندر» مدیر بخش تبلت ها و کامپیوترهای شخصی مؤسسه IHS Markit می گوید آیپد پروی 10.5 اینچی که به زودی معرفی خواهد شد، از نمایشگری با رزولوشن 1668×2224 پیکسل برخوردار است و بنابراین تراکم پیکسلی همسانی با آیپد پرو 9.7 اینچی کنونی دارد.

در واقع با احتساب رزولوشن مورد بحث، تراکم پیکسلی نمایشگر 10.5 اینچی به 264 پیکسل بر هر اینچ مربع می رسد که با آیپد پروی 9.7 اینچی با رزولوشن 1536×2048 پیکسل برابری می کند.

اگر این خبر صحت داشته باشد، شایعات قبلی زیر سؤال می روند. پیش از این شنیده بودیم که آیپد پروی 10.5 اینچی سال جاری به نمایشگری با رزولوشن 2048×2732 پیکسل و مشابه با آیپد پروی 12.9 اینچی کنونی مجهز خواهد شد.

همراستا با اخبار کنونی، «الکساندر» اظهار داشت حاشیه اطراف نمایشگر در مدل 10.5 اینچی بسیار کم است و ابعاد کلی آن با آیپد پرو 9.7 اینچی یکسان خواهد بود. او همچنین اظهار داشت آیپد پرو 10.5 اینچی در بازه زمانی ماه مارس تا آوریل سال جاری میلادی به بازار راه می یابد.

گفتنیست پیش از این وبلاگ ژاپنی MacOtakara و پایگاه خبری DigiTimes از تأخیر در عرضه مدل 10.5 اینچی آیپد پرو تا ماه مه-ژوئن 2017 خبر داده بودند، اگرچه هر چهار مدل آیپد در رویداد ماه مارس معرفی خواهند شد.

«الکساندر» همچنین می گوید آیپد پروی 9.7 اینچی با قیمت پایه 299 دلار عرضه می شود که 100 دلار از قیمت پایه آیپد ایر 2 کمتر است، اما احتمالاً به چیپست قدیمی تر A9X مجهز خواهد بود. این موضوع پیش از این توسط «مینگ-چی کو» کارشناس باسابقه مؤسسه KGI Securities نیز تأیید شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • heydar hejazi
    heydar hejazi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

    واقعا زیبا س ایپد گرچه اپای نیستم ولی ایمک و ایپدو دوسدارم ولی مشکل اینجاس اینا فلش حافظه فلش نمیخورن.
    حالا باز رههای جدیدی برا دان کردن بازی و برنامهای کرک شده و مدشده پیدا کردم ولی این مشکل فلش و بعضی محدودیتای نصب رو پیدا نکردم

  • آریا
    آریا | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

    به نظرم باید برای تبلت ها از رزولیشن 4k استفاده کنن

مطالب پیشنهادی