ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کشف حفره امنیتی خطرناک در ذخیره سازهای My Cloud وسترن دیجیتال

گزارش جدید سازمان های امنیتی نشان می دهد ذخیره سازهای متصل به شبکه سری My Cloud وسترن دیجیتال از مجموعه گسترده ای از حفره های امنیتی رنج می برند که عملاً راه را برای هکرها ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

گزارش جدید سازمان های امنیتی نشان می دهد ذخیره سازهای متصل به شبکه سری My Cloud وسترن دیجیتال از مجموعه گسترده ای از حفره های امنیتی رنج می برند که عملاً راه را برای هکرها باز گذاشته است.

تیم محققی که این مشکلات امنیتی را کشف کرده، اطلاعات لازم را چندی پیش در اختیار خود کمپانی وسترن دیجیتال قرار داده و حالا آنها را به صورت عمومی منتشر کرده است تا مدیران را مجبور به واکنش سریع تری کند.

موسسات و گروه های امنیتی معمولاً اطلاعات کشفیات خود را شخصاً به اطلاع کمپانی مربوطه می رسانند، اما چنانچه در زمان کوتاهی مورد رسیدگی قرار نگیرد آنها را در سطح اینترنت اطلاع رسانی می کنند تا تحت فشار رسانه ها و کاربران قرار گرفته و زودتر برای رفع عیب اقدام نمایند.

جالب است بدانید وسترن دیجیتال در جشنواره هک لاس وگاس 2016، جایزه «کُندترین پشتیبانی امنیتی و فروشنده فلج» را از بابت رسیدگی ضعیف و واکنش دیرهنگام در قبال مشکلات و تهدیدات امنیتی کسب کرده است.

بنابراین پیشنهاد می کنیم چنانچه یکی از ذخیره سازهای وسترن دیجیتال را در منزل یا محل کار خود دارید، اتصال My Cloud به شبکه جهانی را فعلاً قطع کرده و تا انتشار به روز رسانی های مربوطه به صورت داخلی از آن استفاده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی