ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ نام رمز «عالی» را برای گلکسی نوت 8 برگزیده است

در حالی که هنوز شمایل رسمی پرچمدار جدید سامسونگ را مشاهده نکرده ایم و از طرفی خبر می رسد که احتمالاً گلکسی اس 8 با تاخیر بیشتری از پیش بینی های قبلی نیز روانه بازار خواهد ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

در حالی که هنوز شمایل رسمی پرچمدار جدید سامسونگ را مشاهده نکرده ایم و از طرفی خبر می رسد که احتمالاً گلکسی اس 8 با تاخیر بیشتری از پیش بینی های قبلی نیز روانه بازار خواهد شد، به نظر می رسد کره ای ها از مدت ها پیش در فکر موفقیت گلکسی نوت 8 هستند.

بعد از آنکه نوت 7 به سرنوشتی ناکام دچار شد، سامسونگ می خواهد به هر نحوی اعتماد از دست رفته اش را بازیابی کرده و مردم را برای خریداری فبلت اندرویدی سال آینده تشویق نماید.

بر همین اساس وب سایت SamMobile با اشاره به منابع موثق مدعی است سامسونگ برای گلکسی نوت 8 نام رمز «Great» به معنای «عالی» را برگزیده و می خواهد آن را خاص و منحصر به فرد جلوه دهد.

علاوه بر این گفته می شود شماره ساخت این دستگاه نیز SM-N950 خواهد بود؛ در حالی که نوت 7 با شماره مدل SM-N930 ساخته شد و گویا سامسونگ از روی عدد 4 (به علت اینکه در کشورهای آسیای شرقی شوم محسوب می شود) جهش کرده است.

گفتنی است طبق سنت سالیان اخیر، گلکسی نوت 8 احتمالاً اواخر تابستان سال آینده معرفی و روانه بازار خواهد شد، هرچند که تعویق عرضه گلکسی اس 8 تا اردیبهشت ماه ممکن است روی برنامه زمانی فبلت آتی نیز تاثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    نت دیگه چیه خداییش
    همون اس8 پلاس رو بدون تغییر فقط یک عدد قلم اضاف میکنه میده بیرون با قیمت 30درصدی بیشتر سیاست مزخرف سامسونگ قبلا میگفتیم اس صفحش کوچیکه نت بزرگ حالا که اس8 خددش صفحش بزرگه نت دیگه چیه نکنه صفحشو میخواد 7 اینچ بزاره

  • Shahriar
    Shahriar | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    فك كنم بمب هسته میخواد رو كنه?
    Just for fun
    ولی خارج از شوخی سری نوت عالیه جاش امسال واقعا خالی بود?

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    نوت عالیه. امیدوارم نوت 8 عالی ترین نوت باشه

مطالب پیشنهادی