ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اکتیویژن-بلیزارد به عنوان یکی از 100 کمپانی برتر از لحاظ شرایط کاری انتخاب شد

اکتیویژن-بلیزارد، کمپانی غول انتشاراتی در زمینه بازی های ویدیویی که فرنچایزهایی مانند کال آو دیوتی، دستینی، ورلد آو وارکرفت و اوورواچ را به دست گیمرها رسانده، اخیراً توانسته در لیست 100 کمپانی برتر از منظر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

اکتیویژن-بلیزارد، کمپانی غول انتشاراتی در زمینه بازی های ویدیویی که فرنچایزهایی مانند کال آو دیوتی، دستینی، ورلد آو وارکرفت و اوورواچ را به دست گیمرها رسانده، اخیراً توانسته در لیست 100 کمپانی برتر از منظر شرایط کاری Fortune قرار گیرد. این کمپانی که در رده شصت و ششم لیست Fortune به چشم می خورد، در بیانیه ای تاکید کرده که توانسته برای سومین سال پیاپی این افتخار را کسب نماید و 11 قدم از جایگاه هفتاد و هفتم سال گذشته پایین تر آمده است.

بابی کاتیک، مدیرعامل کمپانی مورد اشاره در بخشی از این بیانیه می گوید:

در اکتیویژن-بلیزارد، ما بهترین استعدادها را استخدام می کنیم تا جهان هایی تازه خلق کنند. ماموریت ما، ترغیب به بازی کردن، رقابت، ساخت جامعه ای برای اتصال صدها میلیون نفر به یکدیگر و ایجاد محیط کاری مناسبی برای تحقق بخشی به این اهداف است.

گفتنی است که Fortune به صورت سالانه و در همکاری با کمپانی تحقیقاتی Great Place to Work لیست صد کمپانی برتر در زمینه شرایط کاری را فراهم می آورد. این نشریه اطلاعات خود را با نظرسنجی از 232 هزار کارمند فعال در کمپانی های مختلف آمریکا به دست آورده و می گوید اکتیویژن-بلیزارد بیش از 9400 کارمند دارد.

به نظر می رسد که اکتیویژن-بلیزارد تنها کمپانی گیمینگی است که توانسته راه خود را به لیست Fortune باز کند؛ در همین حین کمپانی گوگل هم توانسته در رده نخست جدول قرار گیرد. لیست کامل Fortune از طریق این لینک قابل مشاهده است. در نهایت باید افزود که اکتیویژن-بلیزارد در حال حاضر مشغول کار روی پروژه های هیجان انگیزی است و انتظار می رود طی سال جاری میلادی، دنباله بازی دستینی و نسخه جدید سری بازی کال آو دیوتی را روانه بازار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهران طاهری
    مهران طاهری | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

    یه جوری مقاله بیان شده که احساس میکنم منظورتون اینه که اکتیویژن و بلیزارد یک شرکت واحد هستند

مطالب پیشنهادی