ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تصاویر فاش شده از Call of Duty جدید، خبر از بازگشت سری به جنگ جهانی دوم می دهند

اگر اخبار دنیای بازی های ویدیویی را دنبال می کنید، حتما تا حالا عکس های فاش شده از Call of Duty جدید را دیده اید. چند روزی است که یکی از یوتوبرها با انتشار ویدیویی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۶ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

اگر اخبار دنیای بازی های ویدیویی را دنبال می کنید، حتما تا حالا عکس های فاش شده از Call of Duty جدید را دیده اید. چند روزی است که یکی از یوتوبرها با انتشار ویدیویی که مضمون آن به Call of Duty امسال اشاره دارد، خبر ساز شده است. این یوتیوبر که TheFamilyVideoGamers نام دارد در ویدیو خود از آینده سری و بازگشت آن به دوران جنگ جهانی دوم، سخن به میان آورد و اطلاعاتی را در مورد این بازی با انتشار تصاویری از باکس آرت آن فاش کرده است.

چندی پیش هم اکتیویژن با تایید خبر عرضه یک Call of Duty در سال ۲۰۱۷، بازگشت این سری محبوب را به ریشه هایش وعده داده بود. همین وعده نا معلوم باعث شده که خبر فوق کمی به واقعیت نزدیک شود و برخی از طرفداران بازی را به توسعه اثری با محوریت جنگ جهانی دوم امیدوار کند.

با این حال باید گفت که اخبار منتشر شده به هیچ عنوان واقعی نیستند و نباید آن ها را باور کرد. دلایل ساده ای هم می توان برای غیر واقعی بودن این خبر ارائه کرد. اول آنکه صفحه TheFamilyVideoGamers در یوتوب تنها ۳۶۰ دنبال کننده ثابت دارد و بعید است که توسعه دهنده یا ناشری بخواهد که خبر معرفی بازی اش را به دست یک یوتوبر کم بازدید بسپارد.

علاوه بر این، با وجود آن که اکتیویژن «بازگشت به ریشه ها» را برای سری وعده داده، دلیلی وجود ندارد که Call of Duty جدید حتما به جنگ های غیر مدرن باز گردد و ممکن است این فرانچایز روند معمولی خود را پیش بگیرد و از جنگ مدرنی در زمان حال سخن بگوید.

طبق رسم هر سال، Call of Duty ها اغلب در فاصله زمانی میان ماه های آوریل و می معرفی می شوند و خوشبختانه برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر از آینده سری نباید زیاد منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

    بازی های کالاف خوبن مخصوصا نسخه مدرن وارفار.

  • saeed the suq
    saeed the suq | ۷ فروردین ۱۳۹۶

    لطفا متن رو اصلاح کنید،با ی تحقیق ساده متوجه می‌شوید ک همشون فتوشاپن و تصاویر مربوط ب فیلم نجات سرباز رایان هست??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی