ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بانجی با انتشار اولین تریلر دستینی ۲ از تاریخ انتشار آن نیز پرده برداشت

چندی پیش از معرفی دستینی ۲ برای تان گفتیم و اگر بخش کنسول و بازی دیجیاتو را دنبال کرده باشید، حتما از انتشار تیزر بازی مذکور نیز با خبر هستنید. همچنین بانجی اعلام کرده بود ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

چندی پیش از معرفی دستینی ۲ برای تان گفتیم و اگر بخش کنسول و بازی دیجیاتو را دنبال کرده باشید، حتما از انتشار تیزر بازی مذکور نیز با خبر هستنید. همچنین بانجی اعلام کرده بود که اولین تریلر بازی به همراه اطلاعات مربوط به نسخه دوم دستینی در تاریخ دهم فروردین منتشر خواهند شد.

خوشبختانه توسعه دهندگان به وعده خود وفا کردند و در تاریخ گفته شده با انتشار تریلری سینمایی، از بازی تازه خود سخن گفتند. همچنین شایعات هم درست از آب درآمدند و نسخه پی سی دستینی ۲ نیز تایید شد. در کنار این موضوع، بانجی تاریخ عرضه دستینی ۲ را هفدهم شهریور ماه (هشت سپتامبر) اعلام کرد و از انتشار نسخه بتای بازی در تابستان سخن گفت.

به همین منظور کاربرانی که بازی را پیش خرید کرده باشند می توانند کمی زودتر از دیگران، دستینی ۲ را تجربه کنند و در دنیای بزرگ و عجیب آن به گشت و گذار بپردازند. با این حال باز هم اطلاعات دقیقی از گیم پلی دستینی ۲ در دسترس قرار نگرفت و بانجی اعلام کرد که برای آشنایی بیشتر با بازی، لایو استریمی در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهد کرد.

همانند نسخه اول، دستینی ۲ نیز میزبان سیزن پس های مختلفی است که بانجی از آن ها با نام Expansion Pass یاد می کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، قرار است برای دستینی ۲، دو اکسپنشن پس با نام های Expansion I و Expansion II عرضه شود که هر کدام بر عظمت بازی می افزایند و محتوای بیشتری به آن اضافه می کنند.

در کنار تمامی موضوعات گفته شده، بانجی از نسخه های ویژه دستینی ۲ نیز پرده برداشت که کاربران علاقه مند می توانند با پرداخت هزینه ای بیشتر، در کنار بازی اصلی و اکسپنشن ها به چند آیتم فیزیکی خاص نیز دسترسی پیدا کنند. در ادامه نیز می توانید اولین تریلر سینمایی قسمت دوم دستینی را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی