ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گروه «شَدو بروکرز» و اقدام به افشای ابزارهای مورد استفاده توسط آژانس امنیت آمریکا

گروه هکری «شَدو بروکرز» (Shadow Brokers) شانسی برای فروش اطلاعات کسب کرده در مورد ابزارهای جاسوسی و هک استفاده شده توسط آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا به دست نیاورد، بنابراین آن را در اختیار ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

گروه هکری «شَدو بروکرز» (Shadow Brokers) شانسی برای فروش اطلاعات کسب کرده در مورد ابزارهای جاسوسی و هک استفاده شده توسط آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا به دست نیاورد، بنابراین آن را در اختیار عموم قرار داد.

گفتنی است تیم مورد اشاره در قالب پستی داخل وبسایت Medium، رمز عبور فایل های رمزنگاری شده ای را در به صورت عمومی منتشر کردند که گفته می شود حاوی ابزارهای نظارت «Equation Group» هستند و در سال گذشته دزدیده شده اند.

اطلاعات فاش شده، ابزارهای مورد استفاده NSA را به صورت کاملاً ناقص ارائه می کند

از قرار معلوم گروه «شَدو بروکرز» محتوای فایل ها را در «اعتراض» به اقدام ترامپ برای پشت کردن به کسانی که به او رأی داده اند، به انتشار رسانده اند. با این حال با بررسی محققان امنیت، برخی از ابزارهای فاش شده مربوط به ده ها قبل و با تمرکز روی سیستم عامل لینوکس بوده است.

لازم به ذکر است ادوارد اسنودن مشهور در این باره اظهار نظر کرده و گفته در حالی که اطلاعات فاش شده، ابزارهای مورد استفاده NSA را به صورت کاملاً ناقص ارائه می کند اما آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا می بایست به سرعت متوجه شود که چگونه کیت های مورد بحث فاش شده اند.

این بدان معنا نیست که تحقیقات صورت گرفته به وسیله NSA می تواند به دستگیری گروه هکری «شَدو بروکرز» منجر شود اما حداقل اطلاعات مفیدی در رابطه با چگونگی درز اطلاعات سری این آژانس و راه های مقابله با اقداماتی مشابه را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • @Deep_App
    @Deep_App | ۲۰ فروردین ۱۳۹۶

    افشا کردم وقتی افشا کردن مد نبود
    #ویکی_لیکس

مطالب پیشنهادی