ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینی ون های خودران کمپانی Waymo، وارد فاز آزمایش عمومی می شوند

در حالی که مجادله قانونی آلفابت و اوبر کماکان ادامه دارد و به نظر می رسد برای مدت های طولانی تری هم در جریان باشد، کمپانی Waymo به موفقیت های مهمی در زمینه اتومبیل های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

در حالی که مجادله قانونی آلفابت و اوبر کماکان ادامه دارد و به نظر می رسد برای مدت های طولانی تری هم در جریان باشد، کمپانی Waymo به موفقیت های مهمی در زمینه اتومبیل های خودران رسیده است. مینی ون های سفیدرنگ و خودران این کمپانی، روز به روز پیشرفت می کنند و در جاده ها هم عملکرد بهتری نسبت به رقبای خود از جا می گذارند. حالا به نظر می رسد که عملکرد این اتومبیل ها به چنان حد مطلوبی رسیده که Waymo می خواهد فاز تست «پروژه فینیکس» را گسترش داده و امکان استفاده از آن را برای داوطلبان فراهم بیاورد.

این کمپانی در بلاگ پست تازه خود اعلام کرده صدها نفر می توانند برای آزمایش اتومبیل های خودرانش ثبت نام کرده و سپس بازخورد خود را ارائه دهند. این افراد، به جای یک بار آزمایش، می توانند در هر روز، در هر ساعت و در منطقه ای به وسعت دو برابر سان فرانسیسکو از اتومبیل های خودران Waymo بهره ببرند و دائماً نظرشان را درباره آنها اعلام کنند.

Waymo در حال حاضر 100 مینی ون خودران کرایسلر در اختیار دارد، اما طی ماه های آتی، این تعداد به 600 واحد می رسد

برای برطرف سازی نیازهای این مسافران، Waymo قصد دارد ناوگان اتومبیل های خودرانش را نیز افزایش دهد. در حال حاضر، کمپانی مورد اشاره 100 مینی ون خودران کرایسلر در اختیار دارد، اما طی ماه های آتی، این تعداد به 600 واحد خواهد رسید. ایده کلی این است که Waymo نه تنها با مقاصد رایج مسافران آشنا شود، بلکه چگونگی تعامل خانواده ها با اتومبیل های خودران و قابلیت هایی که دوست دارند به آنها اضافه شوند را نیز مورد بررسی قرار دهد.

Waymo می گوید کافی است یکی از اعضای یک خانواده در این برنامه ثبت نام کند و سپس، تمام اعضا از سرویس های آن بهره مند خواهند شد. علاوه بر این گفتنی است که Waymo در ازای خدمات خود طلب هزینه نمی کند و تمام سفرها به صورت رایگان صورت می پذیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی