ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سماجت جوان ایرانی و دریافت یک سال اینترنت رایگان مبین نت با کمک توییتر

سماجت را می توان کلید اصلی موفقیت دانست و اهمیت این موضوع در تحقق رویاها آنقدر بالاست که به باور بسیاری قطعا نتیجه بخش خواهد بود. رایلی ویلکینسون از جمله افرادی است که با همین سماجت توانسته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

سماجت را می توان کلید اصلی موفقیت دانست و اهمیت این موضوع در تحقق رویاها آنقدر بالاست که به باور بسیاری قطعا نتیجه بخش خواهد بود.

رایلی ویلکینسون از جمله افرادی است که با همین سماجت توانسته به مقصود خود که همانا اشتراک یکساله ناگت های رستوران زنجیره ای Wendy در آمریکاست دست پیدا کند و حالا یک جوان ایرانی در مقیاسی کوچک تر تلاش های او را در کشور تکرار کرده.

در ابتدا بگذارید از رایلی بگوییم؛ نوجوانی که به ناگت های مرغ رستورانی به نام Wendy علاقه زیادی داشت و چند روز پیش از مدیریت این رستوران زنجیره ای سوال کرد که اگر بخواهد برای مدت یک سال به صورت رایگان از ناگت های آن استفاده کند، چند ریتوییت را باید برای آن انجام دهد و پاسخ این بود: 18 میلیون.

رایلی این چالش را پذیرفت و حالا به رقم 3.3 میلیون ری توییت نزدیک شده که رکورد بیشترین ریتوییت در تاریخ فعالیت این شبکه اجتماعی محسوب می شود و متعلق به یکی از هنرپیشگان هالیوودی است.

حالا باز گردیم به ایران خودمان. ماجرا از این قرار است که اکانت توییتر مبین نت در خلال مکالماتی که با کاربری به نام توحید ارسطو داشته، این پیشنهاد را مطرح کرده که در صورت رساندن ریتوییت هایش به رقم هزار می تواند 500 گیگابایت اینترنت رایگان و یک دستگاه مودم را از آن دریافت کند.

ارسطو نیز با شنیدن این پیشنهاد عزم خود را جزم نمود تا هزار ریتوییت را ثبت کرده و جایزه خودش را طبق وعده مبین نت دریافت نماید. در همین راستا نیز توییتی را منتشر و از دنبال کننده های خود درخواست کمک کرد.

درخواست  ارسطو با استقبال کاربران شبکه اجتماعی مورد بحث روبرو شد و همه بسیج شدند تا او را به خواسته قلبی اش برسانند. به همین خاطر او در ادامه توییتی را برای تشکر از این همراهی ارسال کرد.

هزار ریتوییتی که مبین نت تعیین کرده بود، در کمتر از 24 ساعت محقق شد و ارسطو جایزه را دریافت کرد.

در پایان اما ذکر یک نکته ضروریست و آن اینکه، علیرغم  فیلتر بودن این شبکه اجتماعی، به نظر می رسد که کاربران زیادی در داخل کشور از آن استفاده می کنند و اعمال محدودیت های اینچنینی هم نتوانسته آنها را از حضور در توییتر باز دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Ali Ghaedi
    Ali Ghaedi | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دیگه عمرا ازین چیزا بذارن ?

  • مریم
    مریم | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    آفرین به ملت همیشه در صحنه خودمون! :-)

  • far had barahuee
    far had barahuee | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ما ملت فهیمی هستیم ، و فیلترینگ هم فقط برای ما ملت فهیم و این فهم ماست ، ولاغیر

  • pine
    pine | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    جکیم بابا ما.فیل تر مگه نیست.جرم مگه نیست.همه استفاده میکنن.جایزه میدن.پیام میدن.پس کی فیلتر کرده؟کی واسه کی تعیین تکلیف میکنه...

    • high end
      high end | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

      والا هی میگن ظریف تو توییتر گفت بعد فیلتره.البته دولت با فیلتر موافق نیست دلواپسان دلواپسند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی