ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین تیزرهای تبلیغاتی گلکسی اس 8 سامسونگ را تماشا کنید

از زمان عرضه عرضه موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از سوی سامسونگ نزدیک به دو هفته می گذرد و به همین جهت، اشتیاق طرفداران برای پرچمداران جدید کره ای ها احتمالاً تا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

از زمان عرضه عرضه موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از سوی سامسونگ نزدیک به دو هفته می گذرد و به همین جهت، اشتیاق طرفداران برای پرچمداران جدید کره ای ها احتمالاً تا حد قابل توجهی فروکش کرده است. اما تیم تبلیغات سامسونگ کماکان به کار خود ادامه می دهد و با ساخت آگهی های تازه و انتشار آنها در وب سایت یوتوب، اطمینان حاصل می کند که مشتریان با قابلیت های چشمگیر خانواده گلکسی اس 8 آشنا می شوند.

در نخستین آگهی تازه سامسونگ، گلکسی اس 8 به عنوان بهترین راهنما برای سفرهای کاربران معرفی می شود؛ هرچه نباشد موبایل های هوشمند می توانند تقریباً هر اطلاعاتی را در اختیار شما بگذارند - البته به شرط آنکه دائما اتصالتان را به اینترنت حفظ کنید.

علاوه بر این، در آگهی سامسونگ تمرکزی ویژه روی دوربین موبایل نیز وجود دارد که می تواند تصاویری دلچسب در سفرهای شما به ثمر برساند. البته بدیهی است که بسیاری دیگر از پرچمداران بازار نیز از چنین ویژگی هایی برخوردار هستند اما سامسونگ این حق را دارد تا پرچمدار خودش را بهترین دیوایس در میان همتایانش تلقی کند.

دومین آگهی تازه سامسونگ هم به گیمینگ واقعیت مجازی ارتباط دارد. به همراه هدست Gear VR و کنترلر اختصاصی آن (که معمولاً با قیمت جداگانه 130 دلار به فروش می رسند)، موبایل گلکسی اس 8 سامسونگ می تواند تجربه ای با کیفیت از بازی ها و اپلیکیشن های واقعیت مجازی ارائه دهد که احتمالاً مشابه آن را به ندرت خواهیم دید. نظر شما درباره این آگهی ها چیست؟ آیا چنین تبلیغاتی باعث می شوند که به فکر خرید گلکسی اس 8 بیفتید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • vahid nosrati
    vahid nosrati | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    عحب تبلیغی زده لعنتی

  • M isa alizehi
    M isa alizehi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    only sheeple?

  • Masoud Z3
    Masoud Z3 | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    عاشقش شدم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی