ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایلی مینیمال برای کاهش پیچیدگی های عصر دیجیتال

در سال های اخیر تلفن های هوشمند بسیار فراگیر شده و تبدیل به یکی از ملزومات اساسی زندگی ما شده اند، اما هستند افرادی که می خواهند از شلوغی زندگی جدید فاصله گرفته، ولی همچنان در دسترس باشند. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

در سال های اخیر تلفن های هوشمند بسیار فراگیر شده و تبدیل به یکی از ملزومات اساسی زندگی ما شده اند، اما هستند افرادی که می خواهند از شلوغی زندگی جدید فاصله گرفته، ولی همچنان در دسترس باشند.

با ابعادی در حد یک کارت بانکی، «The Light Phone» تا جای ممکن از امکانات مختلف خالی شده و صرفاً نمایش ساعت، توانایی برقراری تماس و ذخیره 9 شماره مختلف تمام قابلیت هایی هستند که در اختیارتان قرار می دهد. در این تلفن خبری از پیامک، ایمیل و حتی بلوتوث نیست، اما می توان با ایجاد حساب کاربری و نصب اپلیکیشن مربوط روی اسمارت فون خود، تماس های خود را فوروارد کنید که این ویژگی نیاز به داشتن سیم کارت اضافی را نیز از بین می برد.

The Light Phone به همراه یک سیم کارت عرضه شده و روی نسل دوم شبکه های موبایل کار می کند، و کاربران باید ماهانه 5 دلار برای استفاده از آن پرداخت کنند. به گفته ی شرکت سازنده، باتری این دستگاه در حالت استندبای 3 روز دوام آورده و از نسخه ی ساده سازی شده ی اندروید استفاده می کند، همچنین تلفن همراه مورد بحث در دو رنگ سفید و مشکی به فروش می رسد.

در سال 2015 ایده توسعه این تلفن در Kickstarter قرار گرفت و چند ماه قبل اولین محموله از آن به دست سرمایه گذاران اولیه پروژه رسید. افرادی هم که قبلاً در این استارتاپ سرمایه گذاری نکرده بودند، می توانند با پرداخت مبلغ 150 دلار یک دستگاه The Light Phone را پیش خرید کرده و در کمتر از یک ماه منتظر دریافت آن باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • kayl kayli
    kayl kayli | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اینم همون کارو میکنه
    http://www.banehgsm.com/product/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%81%D9%88%D9%86-card-phone-talkase/

  • kayl kayli
    kayl kayli | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اینم همون کارو میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی