ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

گلکسی نوت 8 سامسونگ نمایشگر 6.3 اینچی خواهد داشت

حتماً به یاد دارید که گلکسی اس 8 یکی از پر شایعه ترین موبایل های چند وقت اخیر بود و ماه ها قبل از رونمایی، افشاگری های خواسته یا ناخواسته در مورد آن صورت می ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حتماً به یاد دارید که گلکسی اس 8 یکی از پر شایعه ترین موبایل های چند وقت اخیر بود و ماه ها قبل از رونمایی، افشاگری های خواسته یا ناخواسته در مورد آن صورت می گرفت. حالا همین روند برای گلکسی نوت 8 نیز تکرار شده و با اینکه هنوز چند ماه تا رونمایی رسمی آن باقی مانده، هر روز اخبار جدیدی از آن می شنویم.

جدیدترین خبر در مورد فبلت هیجان انگیز کره ای ها که از یک منبع خوش سابقه چینی نشأت می گیرد، حکایت از آن دارد که سامسونگ روال هر ساله بزرگ تر کردن پرچمدارانش را ادامه می دهد و در گلکسی نوت 8 از نمایشگر 6.3 اینچی بهره خواهد گرفت، که رقم بزرگی به نظر می رسد. البته باید یکی-دو نکته را در مورد آن متذکر شویم.

افزایش ارتفاع نمایشگر، استفاده از موبایل را سخت تر می کند

نخست اینکه با روال مرسوم کنونی و تغییر ابعاد تصویر از 16:9 به 18.5:9 و افزایش ارتفاع نمایشگر، 6.3 اینچ آنقدر که انتظار می رود بزرگ نخواهد بود، چنان که در گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن نیز با همین وضعیت روبرو بودیم. از سوی دیگر افزایش ارتفاع نمایشگر و موبایل باعث می شود کار کردن با آن برای افرادی که انگشت های کوچکی دارند یا می خواهند با یک دست از دستگاه استفاده کنند، دشوارتر شود.

گفتنیست به تازگی منابع متعددی خبر از به کار گیری دوربین دوگانه در گلکسی نوت 8 داده اند و به نظر می رسد بالاخره یکی از پرچمداران سامسونگ به این قابلیت مجهز می شود. در مجموع تا به اینجا می بینیم تنها تفاوت عمده بین گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 در ابعاد نمایشگر، دوربین، و طبیعتاً قلم استایلوس خلاصه می شود، اما شاید در هفته های آتی اطلاعات بیشتر و موثق تری از این فبلت پرطرفدار به دست آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Samuel_09339434229
    Samuel_09339434229 | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    امیدوارم که در فبلت کاربردی و واقعا پرامکانات گلکسی note8 بروز رسانی و مهم تر نوآوری ببینم
    ??
    در گذشته خبری در مورد نسل جدید بهترین صفحه نمایش یعنی AMOLED اختصاصی سامسونگ بود ، آره سوپرAMOLED RGB و... به کارگیری صفحه نمایش جدید سوپر(AMOLED) با فن آوری جدید بهینه تر از این بهینگی کلی محشر که در صفحه نمایش کنونی در گلکسیS8هست و پردازنده جدیدتر طبق اخبار گذشته که گفته میشد احتمالا Exynos9810 هست که بروزتر و قدرتمندتر از 8895فعلی خواهد بود، در بدبینانه ترین حالت نسخه بروز شده . طبیعتن طبق روال طبیعی خواهد شد مانند قبل که سری NOTEنسبت به سری S از سخت افزار قدرتمندتر و امکانات بیشتر به اضافه به ارث بردن امکانات کلیدی سریSبرخوردار بود. به این ها همه باید RAM6 و امیدوارم RAM8گیگ رو اضافه کنم
    ☇??
    در آخر امیدوارم گلکسیNOTE8 ((قیمتی زیاد نداشته باشه)) و بدنه واقعا محکم و باطری با ماندگاری بالا و دوربینی محشر داشته باشه که فکر میکنم با تکنولوژی های بروز شده مانند DUAL pixel و جدیدتر در قالب دوربین دوگانه حتی میتونه بهترین بازار بشه ...
    ??

  • jamalifar
    jamalifar | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    با اینکه طرفدار اپلم
    ولی شدیدا شیفته ی طراحی های s8 و note 8 شدم
    و مطمئناً من یک نت 8 خواهم خرید
    (همین که سامسونگ احترام به مردم ایران میذاره و نمایندگی میزنه خودش یه دنیا ارزشه)

  • sepehri
    sepehri | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مردم ما بلدن انتقاد منفی کنن از پراید بد گویی میکنن و لی صف میکشن براخریدش .گوشیهایه سامسونگ تو دنیا حرف اول و میزنن و خودکفاترین سازنده موبایل هستش.

  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    سلام دوستان ببخشید این سوال اینجا میپرسم هرچی گشتم تو نت پیدا نکردم ، برای مادربزرگ قصد خرید یک گوشی شیائومی Redmi 4X دارم ما Miui 8 میخواستم ببینم این رام ، منو و رابط کاربری فارسی داره یا نه ؟

  • high end
    high end | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    به نظرم این ابعاد اصلا جالب نیست

  • hosss021
    hosss021 | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خدا بخیر بگذرونه این نوت 8
    نوت 7 که پوکید
    اس هشت هم که کلا مشکل داشت از هر جهت
    طرفدادای سام بزنید دیس لایک رو ببینم ب کجا مخاین برسین با گوشی ها ی ناقص سام

    • Amirhoseiin
      Amirhoseiin | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

      تند نرو! اس هشت عالیه و یه سری مشکلات کوچیک نرم افزاری رو الکی بزرگ نکنین.

      • hosss021
        hosss021 | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

        هوا بده اس هشت خوبه !

        • Amirhoseiin
          Amirhoseiin | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

          دیگه قرار نشد اونجور که تو خونه تربیت شدی و حرف یاد گرفتی رو اینجا هم بروز بدی. دوستان اس هشت مثل هر پرچمداری که دوستش دارید عالیه. یاعلی

مطالب پیشنهادی