ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میان رده Xiaomi Mi Max 2 چهارم خرداد عرضه می شود؛ فبلتی با باتری 5000 آمپری

کمپانی شیائومی تا به امروز موبایل های بسیار قدرتمند و مقرون به صرفه ای روانه بازار کرده است. به عنوان مثال، آخرین پرچمدار چینی ها، یعنی Mi 6 موبایلی زیبا با بدنه ای جنس فلز ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

کمپانی شیائومی تا به امروز موبایل های بسیار قدرتمند و مقرون به صرفه ای روانه بازار کرده است. به عنوان مثال، آخرین پرچمدار چینی ها، یعنی Mi 6 موبایلی زیبا با بدنه ای جنس فلز و و چیپست اسنپدراگون 835 است که در کنار ویژگی هایی قابل توجهی مانند دوربین دوگانه، تنها 360 دلار قیمت دارد.

حالا شیائومی آماده می شود تا یکبار دیگر طرفداران فبلت های بزرگ را با موبایل Mi Max 2 به هیجان بیاورد. این موبایل قرار است به نمایشگر 6.44 اینچی مجهز باشد و از باتری غول آسای 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

شیائومی می مکس 2 با نمایشگر 6.44 اینچی، بزرگترین قبلت سال 2017 نام خواهد گرفت

می مکس 2 احتمالاً مثل تمام موبایل های قبلی، صرفاً در آسیا عرضه شده و خبری از عرضه آن در ایالات متحده یا اروپا نخواهد بود. این دستگاه میان رده، قطعاً قیمتی پایین تر نسبت به Mi 6 خواهد داشت و انتظار می رود در دو مدل به دست مشتریان برسد: یک مدل به همراه چیپست اسنپدراگون 626 و مدلی قدرتمندتر به همراه اسنپدراگون 660 کوالکام.

می مکس 2 قرار است در تاریخ 25 مه (4 خرداد ماه) معرفی شود و در همین روز، شاهد رونمایی رسمی و انتشار مشخصات کامل سخت افزاری دستگاه نیز خواهیم بود. در نهایت گفتنی است که میان رده تازه شیائومی، قطعاً یکی از مورد انتظارترین موبایل های هوشمند سال جاری میلادی به شمار می رود و باید دید که کمپانی چینی چه قیمتی برای آن در نظر خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • رضا تقی پور
    رضا تقی پور | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    با این باطری بسیار قوی مخصوص گیمر هاست فقط ۱۰۰حیف که نمایندگی معتبرو قابل اعتمادی تو ایران نداره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی