ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش خودروهای سراتو، چانگان، ساندرو، برلیانس و آریو

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، ۳ خودروی سراتو ، چانگان و آریو را با شرایط ویژه نقدی و اقساطی به فروش مى رسد. از شرايط و نكات مهم اين بخشنامه مى ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، ۳ خودروی سراتو ، چانگان و آریو را با شرایط ویژه نقدی و اقساطی به فروش مى رسد.
از شرایط و نکات مهم این بخشنامه مى توان اشاره کرد که، قیمت خودرو در شرایط پیش فروش با قیمت روز محاسبه می شود و پرداخت از طریق حواله ، pos و درگاه انجام مى شود. در ثبت نام ها با قیمت روز مابقی قیمت خودرو براساس قیمت زمان تحویل مشخص می شود.

همچنین در روش های پیش فروش ، رنگ های انتخابی خریداران پیشنهادی بوده و رنگ ‌های قابل تحویل بر اساس برنامه تولید در زمان دعوتنامه مشخص می گردد. در کنار این موارد تاکید شده است که زمان تحویل فروش های فوری حداکثر ۳۰ روزه است.

همچنین پارس خودرو نیز به عنوان یکی دیگر از زیر مجموعه های سایپا، شرایط کلی پیش فروش محصولات خود را با ضوابط زیر اعلام کرده است.
نکات مهم بخشنامه:
خریداران در انتخاب رنگ ثبت نامی دقت نمایند، امکان تغییر رنگ میسر نیست. کلیه روشهای پیش فروش دارای امکان خرید انصرافی هستند و تمامی روش های پیش فروش با قیمت روز و مابقی قیمت خودرو براساس قیمت زمان تحویل مشخص خواهند شد.

همچنین در پیش فروشهای اعتباری در زمان صدور دعوتنامه کلیه مشتریان اعتبارسنجی خواهند شد و در صورت عدم تایید، از اعطای تسهیلات به خریدار ممانعت خواهد شد و مشتری محترم می بایست نسبت به تکمیل ما به التفاوت به صورت نقدی اقدام نماید.
از دیگر نکات این بخشنامه مى توان به شرایط برلیانس اشاره کرد که تیپ و آپشن خودروهای برلیانس گروه H300 در زمان ارسال دعوتنامه مشخص می گردد.

متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mehrdad101
    mehrdad101 | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    تو مقاله حرفی از ساندرو نشده!! :|
    جریان چیه :|

  • Ali.T
    Ali.T | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خب حالا شرایط فروشو بگین!
    اینایی که گفتین قبلا اعلام‌ شده بود?

مطالب پیشنهادی