ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن KineMaster؛ ویرایشگر حرفه ای ویدیوها

متاسفانه بعضی سازندگان اپلیکیشن های موبایل کلمه «سادگی» را با «امکانات کم» اشتباه گرفته اند. با وجود اینکه عدم پیچیدگی همیشه یکی از مهمترین المان های ساخت اپلیکیشن ها به حساب می آید، اما تعدادی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

متاسفانه بعضی سازندگان اپلیکیشن های موبایل کلمه «سادگی» را با «امکانات کم» اشتباه گرفته اند. با وجود اینکه عدم پیچیدگی همیشه یکی از مهمترین المان های ساخت اپلیکیشن ها به حساب می آید، اما تعدادی از توسعه دهندگان برای رسیدن به این هدف معمولا از ویژگی های برنامه های خود زده و امکانات آن ها را کاهش می دهند.

نتیجه این اتفاق هم برنامه های فراوانی است که شاید به سادگی بتوانید با آن ها ارتباط بر قرار کنید ولی خیلی از نیازهای شما را بر طرف نمی کنند و بعضا مجبورید به جستجوی یک اپلکیشن مشابه بپردازید. ولی خوب، همچنان هستند اپلیکیشن هایی که با ترکیب «سادگی+امکانات فراوان» توانسته باشند طرفداران زیادی را جذب خود کند.

KineMaster یکی از همین برنامه ها با محوریت ویرایش ویدیوها است که اتفاقا اگر به خاطر داشته باشید، دو سال پیش دست به معرفی آن زدیم ولی به علت آپدیت های خوب این اپلیکیشن و اضافه سازی قابلیت های متفاوت تصمیم گرفتیم دوباره نگاهی به ساخته NexStreaming انداخته و تغییراتش را مرور کنیم.

قابلیت اضافه سازی استیکر به ویدیو، تغییر سرعت حرکت فریم ها و افزایش یا کاهش روشنایی عکس ها از جمله ویژگی های گوناگون این برنامه است.

با وجود افزایش امکانات KineMaster، همچنان کار با این اپلیکیشن ساده و لذت بخش است. با ورود به برنامه، کافیست هر تعداد ویدئو یا عکسی که می خواهید را اضافه کنید تا بعد از آن نوبت به ویرایش برسد. جدا از رابط کاربری به مراتب بهتر، بزرگترین تفاوت KineMaster نسبت به گذشته مربوط به همین قسمت ویرایش می شود.

حالا گزینه های بیشتری برای شما در نظر گرفته شده تا با دست باز تر ویدیوها یا عکس ها را ادیت کنید؛ برای فیلم خود یک تم به خصوص گذاشته، آهنگ پس زمینه بگذارید یا حتی هنگام پخش آن جمله هایی که دوست دارید را نمایش دهید. البته با وجود همه این ویژگی ها، جالب ترین قابلیت KineMaster را باید به نام ویرایش فریم به فریم ویدیو بزنیم.

در KineMaster قادرید هر ویدئو را به صورت فریم به فریم جلو یا عقب کرده و از نقاط مختلف برش بزنید. همچنین به هر فریم می توانید لایه های مختلفی اضافه نموده، به آن ها افکت داده و بخش های گوناگونش را با تغییرات مختلف زیبا تر جلوه بدهید. اینجا دو نکته مهم را به یاد داشته باشید؛ یکی اینکه بعضی از قابلیت های جدید KineMaster پولی هستند.

برای داشتن یک تجربه شنیداری جذاب تر، توسعه دهنده قابلیتی را فراهم کرده تا کاربر بتواند صدای پس زمینه را در هر لحظه تغییر داده و آن را کنترل کند.

به عنوان نمونه شما برای دسترسی به افکت یا تم های بیشتر باید هزینه ای بپردازید. کسانی که می خواهند خیلی حرفه ای دست به ویرایش فایل های خود بزنند، استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه ای مناسب است اما کاربران عادی با همین ویژگی ها هم می توانند خیلی از نیازهایشان را بر طرف کنند.

همچنین فعلا همه دیوایس ها از بخش Video Layers این برنامه [اضافه کردن لایه های مختلف به ویدیو] پشتیبانی نکرده و پیش از دانلود پیشنهاد می کنیم نگاهی به صفحه گوگل پلی KineMaster بیاندازید. پس از اتمام مرحله ویرایش هم نوبت به ذخیره ویدیو در کیفیت های مختلف یا ارسال آن می رسد.

همانگونه که قبلا گفته بودیم، KineMaster با امکانات گوناگون و سادگی اش یکی از بهترین ویرایشگرهای اسمارت فون ها است که حالا با آپدیت های مختلف توانسته جایگاه خود را بین اپلیکیشن های قدرتمند مشابه تثبیت کند. به کسانی که یک ادیتور حرفه ای ویدیو می خواهند، پیشنهاد می کنیم KineMaster را از دست ندهند.

KineMaster – Pro Video Editor

KineMaster – Pro Video Editor

سازنده: NexStreaming قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 84.6 / 41.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • AmirMasoud Dvc
    AmirMasoud Dvc | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    خوبه ولی امکان ویرایش ویدئو های سایز 1:1 رو نداره و همیشه خروجی بهت ویدئو واید با یک سایز میده. فونت های سفارشی هم اگه میشد نصب کنه خیلی بهتر میشد.

  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    اپلیکیشن خوبیه ولی امکان نصب فونت دلخواه هم داشت خیلی عالی میشد

  • ghasem shikhy
    ghasem shikhy | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    یکی از بهترین نرم افزار ها برای ویرایش ویدیو به صورت حرفه ای ولی چون امکان خرید نسخه کاملش نیست باید ورژن پائین تر که نسخه هک شده است رو از سایت های داخلی دانلود و نصب کرد من خیلی وقته از این نرم افزار رو روی گوشیم دارم

مطالب پیشنهادی