ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پارس آنلاین، پیشتاز نظرسنجی رضایتمندی کاربران از اپراتورهای اینترنتی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از چند ماه پیش به منظور ایفای وظایف نظارتی و انجام نقش خود در ایجاد فضای رقابتی سالم و ارتقاء سطح کیفیت خدمات، نسبت به ایجاد سامانه «ارزیابی میزان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از چند ماه پیش به منظور ایفای وظایف نظارتی و انجام نقش خود در ایجاد فضای رقابتی سالم و ارتقاء سطح کیفیت خدمات، نسبت به ایجاد سامانه «ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات» اقدام کرده است و کاربران می توانند در نظرسنجی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت اپراتورها شرکت کنند.

به تازگی نتیجه نظرسنجی در یک دوره سه ماهه از ۱۵ دی ماه سال گذشته الی ۱۵ فروردین ماه ۹۶ در وب سایت رگولاتوری منتشر شده است. نظرسنجی مورد بحث، در پنج شاخص کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک انجام گرفته است.

برای دیدن در اندازه اصلی، روی تصویر کلیک کنید.

همانگونه که در نمودار فوق مشاهده می کنید، در بازه سه ماهه یاد شده، پارس آنلاین موفق شده تا رتبه اول در نظرسنجی در خصوص ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران را به دست بیاورد.

رتبه دوم این نظرسنجی در اختیار آسیاتک بوده و شاتل در مقام سوم ایستاده است. بر اساس همین نظرسنجی، کاربران از شرکت مخابرات ایران به عنوان ضعیف ترین سرویس دهنده اینترنت یاد کرده اند.

سامانه مورد نظر می تواند نظر کاربران در شهرها یا حتی مراکز مخابراتی مختلف یک شهر را برایتان به نمایش بگذارد. به این شکل، افرادی که تصمیم به استفاده از سرویس اینترنت همین شرکت ها دارند، می توانند با نگاهی به سابقه و نظرسنجی انجام شده از سایر کاربران، بهترین سرویس دهنده را در منطقه خود انتخاب نمایند.

در این میان آمار استان ها تقریباً با آمار کلی ارائه شده در این نظرسنجی تفاوت چندانی نمی کند و پارس آنلاین در بیشتر استان های کشورمان پیشتاز این رقابت بوده در حالی که شرکت مخابرات ایران در ضعیف ترین نقطه قرار داشته است.

آمار مربوط به استان خوزستان.
آمار مربوط به استان همدان.

مشخصاً وجود این سامانه در ایجاد فضای رقابتی، ارتقا سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان تاثیری مثبت دارد. برای شرکت در این نظرسنجی یا مشاهده نتایج به صورت کامل تر یا استان به استان و شهر به شهر، می توانید به آدرس http://itmon.cra.ir/satisfaction مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • benyamin_ahmadi
    benyamin_ahmadi | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    بسته هاش خیلی خیلی بد شده سرعتشم اومده پایین???

  • خشایار
    خشایار | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    من خودم از پارس انلاین استفاده میکنم واسه من همیشه عالی بوده

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    یعنی من خراب این جمله شدم :‌« مشخصاً وجود این سامانه در ایجاد فضای رقابتی، ارتقا سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان تاثیری مثبت دارد» ... اگر قرار بود این سامانه ها تاثیری تو ارتقا سطح کیفیت خدمات شرکت ها داشته باشه، مخابراتی که الان ۴-۵ ساله هر سال به عنوان افتضاح ترین ISP انتخاب میشه یکم به خودش میومد و خودش رو بالا میکشید...نه اینکه اصلا این گزارش ها به هیچ جاش نباشه و همینجور خدمات افتضاح خودش رو ادامه بده...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی