ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاش شدن تصاویری تازه از میان رده لنوو موتو G5S پلاس

همانطور که احتمالاً می دانید انتظار می رود لنوو در آینده ای نزدیک دو موبایل تازه از سری موتو را رونمایی کند. این تلفن های همراه هم اکنون با نام های موتو G5S و G5S ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

همانطور که احتمالاً می دانید انتظار می رود لنوو در آینده ای نزدیک دو موبایل تازه از سری موتو را رونمایی کند. این تلفن های همراه هم اکنون با نام های موتو G5S و G5S پلاس شناخته شده و از لحاظ مشخصات سخت افزاری هر دو در دسته بندی میان رده ها قرار می گیرند.

اخیراً تصاویری از تلفن همراه موتو G5S پلاس به فضای مجازی راه یافته که طراحی ظاهری و برخی المان های مورد انتظار آن را فاش می سازند.

موتو G5S پلاس میان رده لنوو بوده که به دوربین دوگانه مجهز است

گفتنی است در تصاویر منتشر شده می توان دید که موتو G5S پلاس در رنگ بندی های طلایی، خاکستری و نقره ای راهی بازار رقابت خواهد شد.

علاوه بر آن در مورد مشخصات سخت افزاری موتو G5S پلاس باید اشاره کرد که میان رده تازه لنوو از نمایشگر 5.5 اینچ فول اچ دی و چیپست اسنپدراگون 430 برخوردار است.

همچین لازم به ذکر است که موتو G5S پلاس به یک ماژول دوربین دوگانه به عنوان دوربین اصلی مجهز بوده و سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم با دکمه هوم ادغام شده است. گفتنی است تصاویر زنده و واقعی افشا شده از تلفن همراه مذکور نشان می دهد که لنوو از اندروید نوقا 7.1.1 در آن بهره برده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی