ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر مطبوعاتی از مدل 2017 سامسونگ گلکسی J3

تنها یک روز پس از آنکه تصویری از مدل 2017 گلکسی J3 در وبسایت آژانس رگولاتوری چین (TENAA) مشاهده شد، امروز فاش کنندگان تصاویر مطبوعاتی موبایل مورد اشاره را در تمامی زوایا و رنگ های ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

تنها یک روز پس از آنکه تصویری از مدل 2017 گلکسی J3 در وبسایت آژانس رگولاتوری چین (TENAA) مشاهده شد، امروز فاش کنندگان تصاویر مطبوعاتی موبایل مورد اشاره را در تمامی زوایا و رنگ های مختلف در اختیار علاقه مندان قرار داده اند.

با توجه به آنکه نسل گذشته سامسونگ گلکسی J3 از بدنه ای پلاستیکی بهره می برد، اما تصاویر مورد اشاره به ما نشان می دهند که کمپانی کره ای در ساخت مدل 2017 اسمارت فون مذکور از فلز در برخی قسمت ها استفاده کرده است.

مدل 2017 گلکسی J3 احتمالاً در چهار رنگ مختلف و در دو نسخه با مشخصات سخت افزاری قدری متفاوت عرضه می شود

علاوه بر آن گزارشات نشان می دهند که مدل 2017 گلکسی J3 همانند نسل گذشته به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل مجهز است و چیپست تعبیه شده در آن هم اگزینوس 7570 با پردازنده چهار هسته ای کورتکس A53 است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری هم می بایست به بهره مندی از 16 گیگابایت جهت ذخیره سازی فایل ها و حافظه رم 2 گیگابایتی اشاره کرد. همچنین عنوان شده است که برخی مدل های گجت مذکور از حافظه رم 3 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی برخوردار هستند.

گفتنی است قابلیت های دیگر فاش شده منتسب به مدل 2017 گلکسی J3 عبارتند از NFC، بلوتوث 4.2، پشتیبانی از دو سیمکارت، باتری 2600 میلی آمپر ساعتی و اندروید 7.0 نوقا.

انتظار می رود سامسونگ در هفته های آتی نسبت به رونمایی و عرضه موبایل مورد بحث اقدام کرده و احتمالاً قیمتی در حدود 220 دلار را هم برای آن در نظر خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رضا تقی پور
    رضا تقی پور | ۸ خرداد ۱۳۹۶

    خیلی عالیه ببینیم j7 این مدل چه میشه!!!

  • روزبه
    روزبه | ۸ خرداد ۱۳۹۶

    با پول این honor 6x می خرم هم دوربینش دوگانس هم قدرتش عالیه

مطالب پیشنهادی