ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان چه محصولاتی را معرفی کرد؟

ایسوس محصولات تازه ای را در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کرده و در معرض دید علاقه مندان قرار داد. طراحی گجت های جدید کمپانی تایوانی حول بدنه هایی با ضخامت کمتر و کاهش حاشیه های نمایشگر ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

ایسوس محصولات تازه ای را در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کرده و در معرض دید علاقه مندان قرار داد. طراحی گجت های جدید کمپانی تایوانی حول بدنه هایی با ضخامت کمتر و کاهش حاشیه های نمایشگر خلاصه شده و به گونه ای توسعه یافته اند که نگاه ها را به خود جذب می کنند.

گفتنی است ایسوس با حضور خود از چندین مدل لپ تاپ، کامپیوتر همه کاره و حتی روتر تازه رونمایی کرده که در ادامه به صورت مختصر معرفی می شوند.

ابتدا باید به لپ تاپ ZenBook Flip S با شماره مدل «UX370» اشاره کرد که در نوع خود باریک ترین لپ تاپ تبدیل پذیر در جهان است. این محصول با ضخامت 10.9 میلی متری و وزن 1.1 کیلوگرمی موفق شده پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7-7500U را در خود جای دهد که در نوع خود منحصر بفرد است.

ZenBook Flip S

محصول دیگر ایسوس که از لحاظ قدرت پردازشی پرچمدار این شرکت محسوب می شود، ZenBook Pro UX550 نام داشته که مشخصات سخت افزاری قدرتمندی همچون پردازنده اینتل Core i7-7700HQ، چیپ گرافیکی انویدیا GTX 1050 Ti و حافظه رم 16 گیگابایتی را در قالب لپ تاپی با ضخامت 18.9 میلی متر و وزن 1.8 کیلوگرم ارائه کرده است.

ZenBook Pro UX550

محصول دیگری که ایسوس با خود به نمایشگاه کامپوتکس آورده، ZenBook 3 Deluxe UX490 است که به ادعای کمپانی سازنده با وزن 1.1 کیلوگرم و ضخامت 12.9 میلی متر، سبک ترین لپ تاپ 14 اینچی در جهان است. البته باید گفت که گجت مذکور از نظر مشخصات سخت افزاری هم در سطح مطلوبی قرار گرفته و با پردازنده اینتل Core i7-7500U و رم 16 گیگابایتی DDR3 عرضه می شود و از چیپ مجزاری گرافیکی بی بهره است.

ZenBook 3 Deluxe UX490

لازم به ذکر است که شاید لپ تاپ های تازه سری VivoBook ایسوس از طراحی فریبنده ای برخوردار نباشند ولی مسلماً برای علاقه مندان به قدرت پردازشی بالا دلربا خواهند بود. به عنوان مثال VivoBook Pro 15 N580 مجهز به پردازنده Core i7-7700HQ بوده که در کنار چیپ گرافیکی انویدیا GTX1050 و دیسک سخت 2 ترابایتی و یا حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت قرار می گیرند.

VivoBook Pro 15 N580

علاوه بر آن باید اشاره کرد که لپ تاپ میان رده VivoBook S15 S510 هم با قیمتی رقابتی تر و پردازنده اینتل Core i7-7500U همراه خواهد بود که واحد پردازش گرافیکی آن را انویدیا 940MX تشکیل می دهد.

VivoBook S15 S510

از لپ تاپ ها که به سراغ کامیپوترهایی با قابلیت حمل کمتر بیاییم، با دو محصول همه کاره تازه از سری Vivo و Zen مواجه خواهیم شد. کامپیوتر Zen AiO ZN242 دارای نمایشگری 23.8 اینچی است که پیکره بندی سخت افزاری آن را پردازنده Core i7-7700HQ، حافظه رم 32 گیگابایتی و چیپ گرافیکی GTX1050 تشکیل داده اند.

Zen AiO ZN242

از طرف دیگر ایسوس کامپیوتر همه کاره Vivo AiO V241 را معرفی کرده که محدوده قیمتی پایین تری را هدف قرار داده و از مشخصات سخت افزاری ضعیف تری نسبت به Zen AiO ZN242 برخوردار است. به عنوان مثال CPU تعبیه شده در آن نسل هفتم اینتل Core i5 بوده و GPU آن را هم انویدیا 930MX تشکیل داده است.

Vivo AiO V241

اما شاید لقب نا آشناترین طراحی را روتر Blue Cave به خود اختصاص دهد چرا که کمپانی تایوانی موفق شده با سبک طراحی تازه ای، آنتن ها را به فضای داخلی روتر منتقل کرده است. اما باید اشاره کرد که روتر مذکور با وجودبه طراحی عجیبش، توانسته قابلیت های حتی بهتری را نسبت به بسیاری از محصولات دیگر عرضه شده به بازار ارائه دهد که از آن جمله می توان به پشتیبانی از پلتفرم هوشمند IFTTT و فناوری امنیتی AiProtection اشاره کرد.

Blue Cave
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی