ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر 9 همراه با سرویس پرداخت موبایلی هوآوی پِی رسما معرفی شد

شرکت هوآوی چندی قبل رسما از تلفن هوشمند آنر 9 رونمایی کرد و باید بگوییم مشخصات این تلفن هوشمند کاملا با شایعات قبلی همخوانی دارد. آنر 9 آنطور که شرکت سازنده اش گفته، به یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۰

شرکت هوآوی چندی قبل رسما از تلفن هوشمند آنر 9 رونمایی کرد و باید بگوییم مشخصات این تلفن هوشمند کاملا با شایعات قبلی همخوانی دارد.

آنر 9 آنطور که شرکت سازنده اش گفته، به یک نمایشگر 5.15 اینچی با رزلوشن 1080p و فضای رنگی DCI-P3 مجهز شده است (درست مانند آیفون 7 و گلکسی اس 8). این محصول همچنین از نسخه 7.0 اندروید موسوم به نوقا بهره می گیرد که به رابط کاربری EMUI 5.1 مزین گردیده است.

اما قلب تپنده آنر 9 چیپست کایرین 960 محصول های سیلیکون است که در محصولات دیگر این شرکت نظیر میت 9 و P10 نیز به خدمت گرفته شده است.

6 گیگابایت رم (که البته بیشتر از سایر پرچمداران موجود در بازار است) و همچنین حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی که امکان ارتقاء از طریق درگاه هیبریدی سیم کارت دستگاه را هم دارند، دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این موبایل را می سازند.

ماژول دوربین اصلی این موبایل را ترکیبی از سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2x و وضعیت های تصویربرداری پرتره و بوکه می سازند و برای گرفتن سلفی هم یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

هوآوی در کنار موبایل جدید خود سرویس پرداخت موبایلی اش به نام هوآوی پی را نیز راه اندازی کرد

اما هوآوی در کنار موبایل جدید خود سرویس پرداخت موبایلی اش به نام هوآوی پی را نیز راه اندازی کرد و اعلام نمود که موبایل آنر 9 با پشتیبانی از این سرویس عرضه می گردد. این سرویس از طریق  پروتکل NFC کار می کند. از دیگر استانداردهای ارتباطی پشتیبانی شونده توسط این موبایل می توان به 4G VoLTE، Wi-Fi ac و در نهایت جک 3.5 میلیمتری صدا اشاره نمود.

بدنه آنر 9 از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده و در قالب رنگ های مشکی، آبی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد. انرژی دستگاه را هم یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

گفتنی است محصول تازه هوآوی از جمعه همین هفته در شش خرده فروشی چین با قیمت 400 دلار بر مدل 64 گیگابایتی و 440 دلار برای مدل 128 گیگابایی قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Amirali
    Amirali | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

    از آنر8 ای ک دستمه راضی نیستم پس امیدی ام ب این نیس
    گول اعداد و ارقام و مشخصات بیهوده رو نخورید واقعا ضعیفه نمونش همین ک دارم

  • Soheilbmw93
    Soheilbmw93 | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

    حتی بدون توجه به قیمتش هم واقعا گوشی فوق العاده ای هست . بنظرم RAM6 و حافظه 128 رو نیمشه با این کیفیت و خلاقیت توی هیچ شرکتی پیدا کرد . با اینکه زیاد از آنر خوشم نمیاد ، واقعا با دیدن تصویرش مجذوبش شدم .

    فوق العادس تو این قیمت و حتی تو قیمت های تا 2 میلیون .

  • علیرضا محمدزاده
    علیرضا محمدزاده | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    بیگ لایک

  • یوسف
    یوسف | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

    گوشی خوبیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی