ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دومین تریلر نسخه جدید God of War، خشونتی بی حد و حصر را نمایش می دهد [تماشا کنید]

سونی از فرصت خود در کنفرانس E3 2017 استفاده کرد و یک بار دیگر نمایشی نسبتاً بلند از نسخه بعدی God of War منتشر کرد. این تریلر، اطلاعات بیشتری نسبت به نمایش سال گذشته در اختیارمان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۶:۳۳

سونی از فرصت خود در کنفرانس E3 2017 استفاده کرد و یک بار دیگر نمایشی نسبتاً بلند از نسخه بعدی God of War منتشر کرد. این تریلر، اطلاعات بیشتری نسبت به نمایش سال گذشته در اختیارمان قرار داد و فرصتی پیش آمد تا اطلاعاتی از روابط میان کریتوس و پسرک ناشناخته ای که او را همراهی می کند به دست بیاوریم.

همانطور که در تریلر می توان دید، God of War هنوز خشونت بی حد و حصر خودش را حفظ کرده و کریتوس بدون کمترین رحم، تمام دشمنان خود را از لبه تیغ می گذراند. علاوه بر این، در تریلر جدید توانستیم نگاه بیشتری به محیط های بازی داشته باشیم و زیبایی چشم نواز آن ها، بر شایعات دنبال شدن داستان براساس افسانه های نوردیک صحه می گذارد.

به نظر می رسد که استودیوی سانتا مونیکا و سونی هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای انحصاری مورد انتظار جدید خود در نظر نگرفته اند، اما در بخش پایانی تریلر، عبارت «اوایل 2018» به نمایش درآمد؛ بنابراین قطعاً لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • احمد عینی زاده
    احمد عینی زاده | ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

    ???????

  • محمد هروی
    محمد هروی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

    عاااالللییییی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی