ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بخش چند نفره و ویژگی های آنلاین در بازی Assassin’s Creed Origins چطور خواهند بود؟

طبق اعلام رسمی آقای اشرف اسمائیل، کارگردان Assassins' Creed: Origins، این عنوان فاقد بخش چند نفره آنلاین است. البته این خبر، با توجه به تاریخچه بخش مالتی پلیر در سری Assassin's Creed چندان هم جای تعجب ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

طبق اعلام رسمی آقای اشرف اسمائیل، کارگردان Assassins' Creed: Origins، این عنوان فاقد بخش چند نفره آنلاین است.

البته این خبر، با توجه به تاریخچه بخش مالتی پلیر در سری Assassin's Creed چندان هم جای تعجب ندارد. بخش چند نفره برای اولین بار در عنوان Assassins' Creed: Brotherhood پای خود را به این سری باز کرد، اما دوام چندانی نیافت و Black Flag آخرین نسخه از این سری بود که شامل بخش چند نفره رقابتی می شد. در Unity، بخش کو آپ جایگزین بخش چند نفره رقابتی شد، اما در Syndicate همین بخش کو آپ هم حذف شد.

با این حال، طبق گقته آقای اسمائیل، Assassin's Creed Origins یک سری ویژگی آنلاین و تحت شبکه دارد. البته ایشان دقیق اعلام نکردند که این ویژگی ها چه هستند، صرفا اعلام کردند که تجربه بخش داستانی و تک نفره را بهبود می بخشند.

 

پس سوالی که پیش می آید، این است که این ویژگی های آنلاین دقیقا چه هستند. امیدواریم که این ها، مینی گیم هایی با محوریت مدیریت اساسین ها باشند، مشابه آن چه که در Assassin's Creed Brotherhood دیدیم.

اما این احتمال هم وجود دارد که باز هم با صندوق های قفل Unity طرف باشیم که با بالا رفتن لول بازیکن، در پروژه ای به نام Initiate باز می شدند و پروسه بالا بردن لول در این پروژه هم بسیار طاقت فرسا و خسته کننده بود. همان طور که انتظار هم می رفت، این مکانیزم Unity با واکنش بسیار بد طرفداران بازی مواجه شد.

امیدواریم که یوبی سافت از اشتباهاتش درس گرفته باشد و این ویژگی های آنلاین، واقعا تجربه بخش داستانی را بهتر کنند و مایه عذاب بازیکنان نباشند. اما در این این سال ها، یوبی سافت آن قدر تصمیمات اشتباه گرفته که بعید نیست در Origins هم با چنین مکانیزمی مواجه شویم.

همچنین اقای اسمائیل اعلام کردند که در بخش هایی از Origins، بازیکنان کنترل شخصیت دیگری را به دست می گیرند. کارگردان بازی اطلاعات بیشتری از این شخصیت ثانویه را فاش نساخته و همچنین در مورد حضور یا عدم حضور بخش مردن صبحتی نکرده. پس این احتمال وجود دارد که Origins شامل بخش مدرن شود و در این بخش ها بازیکن کنترل شخصیت دیگری را به دست بگیرد.

بخش مدرن سری Assassin's Creed، تا نسخه سوم این سری داستان کلی این فرنچایز را پیش می برد. اما از نسخه 3 به بعد پیشروی داستان متوقف شد و Black Flag هم آخرین حضور بخش مدرن در سری Assassin's Creed بود. امید می رود که با بازگشت این بخش به Origins، شاهد ادامه داستانی کلی فرنچایز Assassin's Creed باشیم.

Assassin's Creed Origins در سپتامبر امسال برای رایانه های شخصی، کنسول های خانواده اکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می شود. امیدواریم که یوبی سافت بتواند این سری را به روز های اوجش برگرداند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • محمد هروی
    محمد هروی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

    ببخشید بیربط هست ولی نینتندو سوییچ فقط از نظر کارایی خوبه نه از نظر کیفیت و گرافیک ''' به خاطر همین هیچوقت نباید این کنسول رو با ps4 مقایسه کرد ''''' اگه اینجوریه چرا با xbox one مقایسش نمیکنن '''' هرکی موافقه لایک

  • فرزاد
    فرزاد | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

    اساسینس مرد
    دیگه اون اوج اساسینس ها تموم شد

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

    بازی های جدید هیچوقت طعم بازی های قدیمی رو نخواهند داشت
    مکس پین و شاهزاده ایرانی کجا .اینا کجا
    یادشون به خیر

  • mjk
    mjk | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    چه خوب !

  • thelastofus
    thelastofus | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    فقط brother hood....

مطالب پیشنهادی