سازمان تنظیم مقررات، اپراتورهای برتر ثابت و همراه کشور در سال 95 را اعلام کرد
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نتایج رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سال 95 را در حوزه های ثابت و سیار اعلام کرد. علی اصغر عمیدیان در این رابطه اظهار داشت این رتبه بندی ...
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نتایج رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سال 95 را در حوزه های ثابت و سیار اعلام کرد.
علی اصغر عمیدیان در این رابطه اظهار داشت این رتبه بندی برای هفتمین سال پیاپی و با مشارکت حداکثری اپراتورها، با تأکید بر معیارهای افزایش رضایت مشترکین، تعامل با رگولاتوری، ایجاد فضای رقابتی سالم، قانون مداری، رعایت الزامات پروانه ای و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در سال 1395 انجام گرفته است.
به گفته رئیس سازمان تنظیم مقررات، برای تعیین این رتبه بندی 36 اظهارنامه از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی ثابت و سیار دریافت شده و بیش از 256 نفر-روز بازدید میدانی توسط ارزیابان ارشد و ناظرین سازمان صورت پذیرفته است.
طبق اعلام سازمان تنظیم مقرررات، برترین اپراتورهای سال 95 از این قرارند:
- «شرکت ارتباطات سیار ایران» در بخش دارندگان پروانه اپراتورهای سیار
- «شرکت ارتباطات مبین نت» در بخش دارندگان پروانه انتقال داده مبتنی بر فناوری بیسیم ثابت
- «شرکت انتقال داده های آسیاتک» در بخش دارندگان پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت
- «شرکت ارتباطات ماهواره ای سامان» در بخش دارندگان پروانه ارائه خدمات انتقال داده از طریق ماهواره
نتایج کامل این رتبه بندی را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه
دیگه همه میدونن همراه اول دزد و آشغاله
چرا شرکت دزد اول مقام نیاورده؟
شرکت دزدسل هم کلی سود عایدش شده واگرنه ب فکر مردم نیستن
گوشی جی6??
جالبه امسال آسیاتک اول شده و شاتل دوم شده !!
چندسالی بود آسیاتک دوم بود و شاتل اول !!
باو انچنان میگن رتبه بندی انگار همه شرکتا مستقلن همتون دولتی اید یه اشغال ISP ها همه یکی نرخشون رقابت چی کشک چی مرغه ام نوکش کجه?
هیچ کجای دنیا اینترنت رو حجمی نمیفروشن دزدی بزرگ تو ایران همین شرکت ها هست
تنها چیزی که باعث پیشرفت میشه فقط رقابت سالمه یادتون باشه همراه اول اون قدیم قدیما سیم کارت به ملت نمیداد باید اون همه پول و تازه بعد از ماه ها نوبتت میومد خدا خیرت بده ایرانسل اومد و کاسه کوزه این همراه اول رو جمع کرد
همراه اول فک کنم به اینا زیرمیزی میده??
یک ساله های وب دارم از هر لحاظ عالی بوده بسته هاش نسبت جاهای دیگ برای من بهتر بود .برای هر مناسبتی ۲ گیگ هدیه میده برای تولدم ۱۰۰ گیگ میده
های وب خیلی خوبه.
حیف که شبانه رو حذف کرد.
بهترین پشتیبانی رو از های وب دیدم.
عالیه
چارتا دزد جمع شدن دوره هم ، جشن میگیرن ، خودشون رو رتبه بندی میکنن ، به خودشون جایزه میدن و ذوق میکنن و قربون هم دیگه میرن...
گل بگیرید دره دُکوناتونو ناموسن :)