ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فروش صد هزار دستگاه مدل S در آمریکا؛ رکورد جدید تسلا در بازار خودروهای لوکس

حتما پیش از این با چندنمونه از معیارهای طبقه بندی مردم دنیا آشنا شده اید، مثلا اینکه مردم از نظر فلان خصوصیت به چند دسته تقسیم میشوند و سایر موارد مشابه. اما اجازه بدهید تا ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

حتما پیش از این با چندنمونه از معیارهای طبقه بندی مردم دنیا آشنا شده اید، مثلا اینکه مردم از نظر فلان خصوصیت به چند دسته تقسیم میشوند و سایر موارد مشابه.

اما اجازه بدهید تا امروز شما را با معیار جدیدی آشنا کنیم، مردم یا به خودروهای برقی تسلا علاقه دارند یا بر ضد سیاست‌های ایلان ماسک هستند و هیچ علاقه ای به خودروهای تسلا ندارند؛ شما جزو کدام دسته اید؟

آیا به نظرتان خودروی برقی ارزش خرید ندارد؟ اگر جزو دسته دوم هستید ، بهتر است بدانید که بسیاری از مردم ایالات متحده، با کمال احترام، با شما هم عقیده نیستند.گواه این ادعا ، امار و ارقام استخراجی توسط رسانه هاست که با چاشنی کمی تخمین به صورت غیر رسمی نشان می دهد که فروش تسلا مدل اس در بازار امریکا از 100هزار دستگاه عبور کرده است.

بر طبق اطلاعات INSIDEEVS شرکت تسلا موفق به فروش 99،932 عدد تسلا مدل اس EVS تا پایان ماه می سال جاری میلادی شده است؛ همچنین اگر ادعا کنیم که در هجده روز گذشته تسلا بیش از 68 دستگاه مدل اس را به فروش رسانده است، سخنی به گزاف نگفته ایم؛ بنابراین به جرات میتوان ورود تسلا مدل S را به باشگاه صدهزارتایی ها خوشامد گفت.

مدل اس در سال 2017 تا پایان ماه می نزدیک به 9000 دستگاه فروش داشته است و این درحالیست که میزان فروش این خودرو در سال گذشته به رقم تقریبی 28,896 دستگاه رسید.
رسیدن به اینچنین فروش بالایی برای یک خودروی گرانقیمت صد هزار دلاری ، آن هم پس از شصت و پنج ماه از آغاز عرضه، یک پیروزی کامل به شمار می رود.


باید منتظر بمانیم و ببینیم تا خودروی جدید تسلا یعنی مدل3 که در آینده وارد بازار خواهد شد، می تواند به یک چنین آمار فروشی دست یابد یا مدل اس برای تسلا حکم الهه فروش را پیدا خواهد کرد و لقب پرفروشترین تسلا را همچنان برای خود محفوظ نگاه می‌دارد؟

با این حال آنچه مسجل است اینکه آمار فروش تسلا مدل S به تنهایی از مجموع فروش مدل های لوکس اس کلاس مرسدس بنز، سری هفت ب ام و و A8 آئودی پیشی گرفته است و می توان این موفقیت را نقطه عطفی تاریخی در غلبه خودروهای برقی به خودروهای درون سوز دانست، رویدادی که در تاریخ صنعتی جهان ماندگار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hamid
    hamid | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    "" با این حال آنچه مسجل است اینکه آمار فروش تسلا مدل S به تنهایی از مجموع فروش مدل های لوکس اس کلاس مرسدس بنز، سری هفت ب ام و و A8 آئودی پیشی گرفته است ""
    نویسنده محترم بابت این جمله مطمئن هستید یا فقط ترجمه کردید اگر مطمئن هستید دقیقا بفرمایید که آمار آیا مربوط به سه ماهه اول 2017 است یا نه ؟ چون پرفروش ترین خودروی لوکس 2016 آمریکا اول مرسدس بعد بی ام و سوم هم آئودی شد.

    • سپهر زنگنه
      سپهر زنگنه | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

      http://dgto.ir/jdr

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    رخ ه ماشين اصلا به يه ماشينه لوكس در حد بنز اس ٥٠٠ يا بى ام و ٧٥٠ نميرسه و انگار با يه ماشين معمولى طرفيم ! البته بايد از نزديك ديد

مطالب پیشنهادی