حمایت ایرانیان از حسن روحانی به هشتگ شماره یک توییتر تبدیل شد
در حالی که تنها یک ماه از انتخابات ریاست جمهوری و رای ۲۴ میلیونی مردم به حسن روحانی میگذرد، روز گذشته و در حاشیه راهپیمایی روز قدس، جمعی از شرکت کنندگان با شعارهای خود به انتقاد ...
در حالی که تنها یک ماه از انتخابات ریاست جمهوری و رای ۲۴ میلیونی مردم به حسن روحانی میگذرد، روز گذشته و در حاشیه راهپیمایی روز قدس، جمعی از شرکت کنندگان با شعارهای خود به انتقاد از رییس جمهور پرداختند.
این انتقادات و نحوه مطرح کردن آن، واکنش کاربران در اینترنت را به همراه داشت و باعث شد تا توییتر به بستری برای نشان این موضوع تبدیل گردد. طرفداران رییس جمهور و سیاست های مورد نظر وی، در طوفانی توییتری با هشتگ #حامی_روحانی_ام ، حمایت خود از حسن روحانی را اعلام کردند.
این هشتگ در ادامه با استقبال بسیار گسترده ای از سمت کاربران مواجه گردید، و حجم زیاد توییت های ارسالی آن سبب شد تا #حامی_روحانی_ام در رتبه یک لیست هشتگ های داغ توییتر در سطح جهان، قرار گیرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






اونایی که میگن ربات بوده اگه دیشب یه ذره تو توییتر بودن میفهمیدن ربات چیه دادش اگه ربات بودن یعنی حامی روحانی بودن #منم_یک روباتم
#حامی_روحانی_ام
دوستان چرا انقدر سیاسی نگاه میکنید
دوستمون گفت به دلیل دخالت ربات ها توئیتر هشتکو حذف کرده
حالا چه مقدار ربات ها تو موفقیت هشتک دخیل بودن رو نمیدونم
اصلا اشاره ای به اینکه شما رباتین یا ... نشد
به خودتون نگیرین.
اون هشتگ ها به دلیل دخالت ربات در داغ کردن اون حذف شده از دیجاتو انتشار مطالب کذب بعید بود
توهین به رییس جمهور منتخب اصلا کار خوبی نیست.
گرچه خود روحانی هم به مخالفان و منتقدانش چندین بار توهین کرده.
ضمنا چون بوسیله روبات ، هشتگ رو ترند کردن خود توییتر هشتگ رو حذف کرد.
اینكه خیلی از طرفدارای دكتر روحانی به خیابانها نمیان دلیل به محبوب نبودن ایشون نیست، اگه سیل طرفداراش راه بیوفته بدخواهای ملت ایرانو رو (چه داخلی چه خارجی) بد با خودش میبره
مثل سال 88 میخواین بیاین تو خیابونا؟ :)
دیشب خدایی طوفانی بود تو تویتتر حال کردم
روحانی واقعا تنها هست همجوره زیر فشار هست
به غیر از خدا، دنیا پشتشه.
توهین به ایشون یعنی توهین به مردم
رئیس جمهور منتخب ملت است ، توهین به ایشون یعنی توهین به جمهوریت ، توهین به ملت.
امیدوارم درس خوبی برای تندروهای اقلیت باشه.
زنده باد عقلانیت و اعتدال.
توئیتر به علت استفاده از ربات و تقلب این هشتگ رو حذف کرده ، خخخخخ
ما ربات نیستم درکمال شعور انتخاب کردیم وحمایت میکنیم
ربات اونیه که بدون شعور به منافع ملی کشورش ضربه میزنه و وحدت شکنِ
#حامی_روحانی_ام
ربات خودتی
۲۴ ملیون رباط هستن
داداش به خودت بیا. به هم نوعات فکر کن. فقط تو نیستی که حق زندگی داری.
اکانت فیک در حد ۲۰ تا توییت بود ولی ربات نبود ? با چه دلیل و مدرکی میگین ربات بودن؟ این همه آدم
روحانی تنها نیست?