ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی ربات راه آهن؛ دسترسی آسان به خدمات مختلف راه آهن ایران

بالاخره فصل گرم تابستان نیز از راه رسید. بیراه نگفته ایم اگر بگوییم که عموم مردم حداقل یک بار در سال نیاز به مسافرت دارند؛ در رابطه با همین موضوع و صرف نظر از ایام ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۹ تیر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

بالاخره فصل گرم تابستان نیز از راه رسید. بیراه نگفته ایم اگر بگوییم که عموم مردم حداقل یک بار در سال نیاز به مسافرت دارند؛ در رابطه با همین موضوع و صرف نظر از ایام نوروز بهترین برهه زمانی که به فکرمان می رسد فصل تابستان است. با شروع تابستان مسافرت ها به اوج خود می رسد و هر یک از خانواده های ایرانی به سوی یکی از شهرهای زیبای کشورمان رهسپار می شوند.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات irRaiL_Bot@ را برایتان معرفی کنیم. ربات فوق اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با خط ریلی کشور در اختیار کاربران می گذارد.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی irRaiL_Bot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید. با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که ربات فوق توسط کانال راه آهن ایران تهیه و تدارک دیده شده است.

پس از انجام مرحله بالا و نگاهی اجمالی به گزینه های موجود در منوی ربات با خیل عظیم امکانات همچون کتاب های آموزشی، برنامه حرکت قطارها، اخبار ریلی، خرید آنلاین بلیط و... در این ربات مواجه خواهید شد.

ربات راه آهن توسط کانال راه آهن ایران تهیه و تدارک دیده شده است.

پیش از هر چیزی با انتخاب گزینه «دانلود کتاب آموزشی» مباحث مختلفی با فرمت PDF در اختیار کاربر قرار می گیرد.

از جمله این مباحث می توان به مقررات عمومی سیر و حرکت (شامل 17 فصل)، سؤالات واگن شناسی، مشخصات واگن های مسافربری و باری، پرسش و پاسخ بازدید کننده قطار و پرس و پاسخ لکوموتیورانی در دو نسخه مجزا اشاره کرد. در رابطه با همین موضوع در ربات راه آهن سعی شده است تا آخرین نسخه از هر مبحث در اختیار کاربران قرار گیرد.

بخش آگهی استخدام به کاربران جویای کار کمک می کند تا در بخش های مختلف راه آهن به جستجوی شغل مورد نظر خود بپردازند.

بخش آگهی استخدام به کاربران جویای کار کمک می کند شغل مورد نظر خود را جستجو نمایند.

در همین رابطه ربات راه آهن پیشنهادات خود را از شرکت های مختلف به همراه اطلاعات کامل شامل شرایط پذیرش و مزایا برای کاربران متقاضی ارسال می نماید.

کارفرمایان نیز می توانند با ثبت آگهی های استخدام خود در اشتغال زایی و جذب نیروی جدید گامی مهم بردارند. از این گذشته مزیت اعلام برنامه حرکت قطارهای حومه ای یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که این ربات ارائه می دهد. البته با انتخاب این گزینه به ربات دیگری با آیدی commuterralibot@ منتقل خواهید شد.

طبق اطلاعات منتشر شده، ربات فوق قادر است کلیه برنامه حرکت قطارهای حومه ای در سراسر ایران را به طور مرتب و به روز شده در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین هرگونه تغییر در برنامه حرکت به صورت بر خط در این ربات منعکس خواهد شد. در نقطه مقابل گزینه هایی چون «خرید آنلاین بلیط» و «اخبار ریلی» تنها نقش معرفی سایت های تأیید شده را بازی می کنند تا چیز دیگر.

با استفاده از ویژگی جذاب «نمایش مکانی قطارها» می توانید به صورت آنلاین مکان قطارها را مشاهده کنید. مسابقه مهمانی دوست، ارسال عکس و فیلم و صدای مسافر نیز از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط این ربات به شمار می روند. در پایان بگوییم که اگر در تابستان گرم امسال قصد سفر با قطار را دارید ربات راه آهن می تواند یار و یاور مناسبی برای شما باشد.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی