ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل HTC U11 در رتبه نخست بنچمارک آنتوتو قرار گرفت

موبایل U11 به عنوان جدیدترین پرچمدار HTC موفقیت های زیادی در زمینه کارایی و ارائه امکانات جدید کسب کرده و توجه بسیاری از کاربران و منتقدان را به خود جلب نموده است. تلفن مورد بحث ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

موبایل U11 به عنوان جدیدترین پرچمدار HTC موفقیت های زیادی در زمینه کارایی و ارائه امکانات جدید کسب کرده و توجه بسیاری از کاربران و منتقدان را به خود جلب نموده است.

تلفن مورد بحث نیز مانند بسیاری از پرچمداران اندرویدی سال 2017، از چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام برای پردازش امور بهره برده و البته از رابط کاربری و نسخه ویژه اندروید خود استفاده می کند.

حالا در جدیدترین گزارش Antutu از تست تلفن های هوشمند مختلف در ماه مه میلادی، پرچمدار تایوانی ها موفق شده در صدر جدول قرار بگیرد و تاج آیفون را از آن خود کند؛ U11 توانسته با کسب نمره 180079 در بنچمارک مذکور، با اختلافی نزدیک به 6000 امتیاز آیفون 7 پلاس را پشت سر بگذارد.

آیفون 7 نتوانست رقبای اندرویدی با چیپست اسنپدراگون 835 را شکست دهد

البته همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، مدل کوچکتر آیفون نتوانست جایگاه چندان مناسبی را بدست بیاورد و پس از پرچمداران سامسونگ در رتبه ششم قرار گرفت. لازم به ذکر است هر چهار موبایل اندرویدی که امتیازات بهتری را نسبت به آیفون 7 کسب کرده اند، به چیپست اسنپدراگون 835 مجهز بوده و آنهایی که رتبه های هفتم به بعد را به دست آورده اند، مدل های 820 و 821 اسنپدراگون را در اختیار داشته اند.

نتایج اخیر نشان می دهد که در شرایط برابر و استفاده از چیپست مشابه، بهینه سازی نرم افزاری تاثیر به سزایی در عملکرد تلفن هوشمند داشته و HTC نیز با اطلاع از همین موضوع، یک پرچمدار تمام عیار را روانه بازار کرده است.

از طرف دیگر اما، شاهد اختلاف قابل توجهی میان موبایل های اپل بودیم که هردو از چیپست و نرم افزار مشابهی استفاده می کنند. دلیل این امر را می توان تفاوت حافظه رَم به کار رفته در آنها دانست که برای آیفون 7 برابر 2 گیگابایت و برای آیفون 7 پلاس معادل 3 گیگابایت بوده است.

در نهایت با نگاهی به مدل های برتر در جدول موبایل های اندرویدی، حضور «ASUS ZenFone 3» با چیپست اسنپدراگون 625 در میان 10 تلفن برتر و بالاتر بودن امتیاز آن نسبت به «ZTE Axon 7» با چیپست اسنپدراگون 820، بیانگر قدرت بالای چیپست های میان رده کوالکام بوده و نشان می دهد در صورت بهینه سازی و استفاده از نرم افزار مناسب، موبایل های مجهز به چیپست های میان رده با قیمت معقول نیز می توانند عملکردی در حد و اندازه های پرچمداران بازار از خود به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • kaamil r
    kaamil r | ۱۲ تیر ۱۳۹۶

    سلام
    دوستان میخوام برای برادرم تا هزینه یک و پونصد htc 10 بگیرم نظر شما چیه به نظر خودم بهترین گزینست ولی میخوام نظر شما رو هم بدونم...دوربین خیلی براش مهمه اینم بگم

    • Reza GZ
      Reza GZ | ۱۲ تیر ۱۳۹۶

      بهترین گزینه اچ تی سی 10 دوربینشم حرف نداره امتیاز 88هزار گرفته یعنی سومین گوشی برتر جهان از لحاظ دوربینه دوم گوگل پیکسل اول اچ تی سی یو11.اچ تی سی 10 قیمتش تو علاعدین1370هستش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی