ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر زنده از سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو [به روز رسانی شد]

سامسونگ از سال 2013 به بعد، هر سال پس از معرفی پرچمدار جدید سری «Galaxy S» خود، نسخه ای مقاوم تر از آن را نیز با پسوند «اکتیو» به بازار عرضه کرده است. امسال نیز ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۵

سامسونگ از سال 2013 به بعد، هر سال پس از معرفی پرچمدار جدید سری «Galaxy S» خود، نسخه ای مقاوم تر از آن را نیز با پسوند «اکتیو» به بازار عرضه کرده است.

امسال نیز پس از معرفی گلکسی اس 8، منتظر ورژن اکتیو آن بودیم که حالا تقریباً یک ماه پس از تایید تصادفی آن توسط سامسونگ، تصاویر غیر رسمی و واقعی موبایل مذکور توسط کاربری به نام «دومینیک هندرسون» منتشر شده است.

گلکسی اس 8 اکتیو از شیشه تخت در پنل جلویی استفاده می کند

با توجه به تصاویر، گلکسی اس 8 اکتیو شباهت زیادی با پرچمداران امسال سامسونگ داشته و از همان نسبت ابعاد نمایشگر 18.5:9 بهره می برد. همچنین در پنل پشتی نیز شاهد چیدمان مشابهی از سنسور اثر انگشت و ماژول دوربین هستیم. البته لازم به ذکر است که نسخه اکتیو برای افزایش مقاومت، از شیشه خمیده استفاده نکرده و حاشیه های نمایشگر نیز در هر چهار جهت از اس 8 معمولی پهن تر هستند.

بر اساس گفته های کاربر مورد اشاره، بدنه اس 8 اکتیو نیز مانند اس 7 اکتیو از لایه ای از پلی کربنات پوشانده شده و شاسی دستگاه هم از فلز ساخته شده است. همچنین در چهار گوشه بدنه، ضربه گیرهایی از جنس پلیمر و فلز برای افزایش مقاومت در هنگام سقوط تعبیه شده است.

گفتنی است بر اساس اطلاعات قبلی، ورژن اکتیو پرچمدار سامسونگ به یک باتری 4000 میلی آمپری مجهز شده که مطمئناً برای کاربران ماجراجو خوشحال کننده خواهد بود. در ادامه می توانید تصاویر گلکسی اس 8 اکتیو را مشاهده کنید:

به روز رسانی:

ویدیوی مربوط به گلکسی اس 8 اکتیو نیز اضافه شد که می توانید آن را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • alirezawolff
    alirezawolff | ۳ مرداد ۱۳۹۶

    این اکتیو ها که هیچوقت ایران نمیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی