ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نشست خبری شرکت وردسان در هتل اسپیناس برگزار شد

هفته گذشته شرکت وردسان به همراهی کمپانی چینی BDCOM میزبان مدیران FCPها در هتل اسپیناس تهران بود و از جدیدترین تجهیزات شبکه خود رونمایی کرد. این شرکت با ارسال بیانیه خبری رسمی خود برای دیجیاتو به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

هفته گذشته شرکت وردسان به همراهی کمپانی چینی BDCOM میزبان مدیران FCPها در هتل اسپیناس تهران بود و از جدیدترین تجهیزات شبکه خود رونمایی کرد.

این شرکت با ارسال بیانیه خبری رسمی خود برای دیجیاتو به تبیین مزایای تکنولوژی های جدیدش در بهبود سرعت اینترنت داخلی پرداخته که در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه جلب می کنیم.

وردسان با همکاری شرکت BDCOM چین محصولات جدید خود در حوزه شبکه و و پروتکل GPON را به بازار ایران معرفی کرد.

شرکت وردسان که با هدف ارائه خدمات و تأمین تجهیزات در زمینه شبکه‌های کامپیوتری فعالیت خود را از سال 1384 در ایران آغاز کرده، در هتل اسپیناس با حضور رسانه‌ها، مدیران FCPها و همچنین مدیران شرکت BDCOM چین از راهکارهای جدید خود در زمینه FTTX و GPON رونمایی کرد.

وردسان همچنین دارای نمایندگی انحصاری محصولات اکتیو شبکه IP-COM چین، نمایندگی رسمی محصولات پسیو شبکه Schneider Electric فرانسه و همچنین نمایندگی انحصاری محصولات پسیو Sunet تایوان است و حالا قصد دارد در زمینه Gigabit Passive Optical Network با شرکت BDCOM چین همکاری کند.

کمپانی BDCOM چین با 23 سال سابقه در زمینه تجهیزات شبکه در 50 کشور جهان از آسیا، خاورمیانه، اروپا، آمریکای لاتین و آفریقا حضور دارد و به گفته مدیر فروش خارجی این شرکت آقای ژو چهار سری محصول اصلی سوییچ، روتر، PON و محصولات بی‌سیم را در سه رده اقتصادی، میان‌رده و بالارده عرضه می‌ کند.

قرار است شرکت وردسان محصول جدید BDCOM GP3600 را در دو نوع 08 و 16 GPON را وارد بازار ایران کند. مزیت GPON نسبت به راهکارهای فعلی، کاهش چشمگیر استفاده از کابل فیبر نوری و همچنین افزایش سرعت خواهد بود. با این فناوری می‌توان از هر خط فیبر نوری بین 32 تا 128 فیبر Split کرد.

محصولات شرکت BDCOM نیز مانند سایر تجهیزات شبکه وردسان با گارانتی 3 ساله و گارانتی تعویض سال اول بدون قید و شرط عرضه خواهد شد.

شرکت وردسان، تجهیزات پسیو  Schneider Electric را در سه بخش تجهیزات فیبرنوری، تجهیزات مسی و اکسسوری های مربوطه ارایه می کند که بر طرف کننده نیازهای زیر ساختی شبکه های کامپیوتری است. تجهیزات اکتیو IP-COM هم شامل سوئیچ های شبکه، اکسس پوینت ها و اکسس پوینت کنترلر است که در رده SMB بوده و به خاطر قیمت رقابتی و کیفیت بالا با استقبال خوبی از طرف بازار رو به رو شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی