ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا Grand Theft Auto 6 در دست توسعه است؟

مدت زیادی از معرفی عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 نمی گذرد و همه ما می دانیم که راک استار حسابی درگیر مراحل نهایی ساختن این پروژه بزرگ است. این در حالی است که ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

مدت زیادی از معرفی عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 نمی گذرد و همه ما می دانیم که راک استار حسابی درگیر مراحل نهایی ساختن این پروژه بزرگ است. این در حالی است که راک استار هنوز پشتیبانی از  GTA V را نیز متوقف نکرده و هر از چند گاهی بسته های الحاقی تازه ای به بخش آنلاین آن اضافه می کند.

بنابر این با تمامی این سر شلوغی ها، خیلی بعید به نظر می رسد که راک استار پروژه دیگر در دست توسعه داشته باشد. اما اخیرا یک رزومه ساده، شایعات بسیاری را در مورد در دست ساخت بودن Grand Theft Auto 6 بر سر زبان ها انداخته است.

تمامی این شایعات هم از دیده شدن رزومه بازیگری به نام تیم نف در فضای وب، نقل محافل شدند. دلیل شکل گرفتن تمامی این صحبت ها نیز آن است که او در جزئیات رزومه خود به حضورش در دو پروژه Grand Theft Auto 6 و Red Dead Redemption 2 اشاره کرده است.

 

اما نکته جالب آنجاست که او در صفحه اینستاگرامش نیز با انتشار عکسی از لوگو راک استار سن دیگو، از حضورش در این استودیو و شروع کارهای تازه خبر داده بود. اما اینکه او واقعا در استودیو متعلق به راک استار چه کار داشته، چیزی است که هنوز مشخص نیست.

با این حال عکس منتشر شده در اینستاگرام تیم نف، خیلی سریع از پروفایل او پاک شد و دیگر صحبت چندانی هم در مورد آن شکل نگرفت. اما همین نشانه های ریز و درشت برای طرفداران این سری کافی بود تا شایعات بسیاری در مورد توسعه قسمت بعدی مجموعه GTA شکل بگیرد.

اما مسئله آن است که عمر این شور و اشتیاق بسیار کم بود و تیم نف با مصاحبه با وبسایت PCGamesN خبر از ساختگی بودن این شایعات داد. او درباره این موضوع چنین گفته:

این صفحه (پروفایل اینستاگرام) برای من نیست. حتی رزومه یا حساب کاربری هم به من تعلق ندارد. من حتی وبسایتی که روزمه ام در آن منتشر شده را هم نمی شناسم. من فقط مدت ها پیش روی GTA 5 کار کردم و از زمان تا کنون در هیچ پروژه دیگری حاضر نبودم. به خاطر تمامی این اخبار غلط شرمنده ام. فکر کنم در اینترنت خیلی بد سر به سرم گذاشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • مهدی حاجی
    مهدی حاجی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    بهترین بازی دنیا

  • mohammad
    mohammad | ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

    با این گرافیکی ک وی داره این معلوم نیست باز چه گرافیک خفنی داشته باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی