ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی مدل پیشرفته تر فبلت پرچمدارش را با نام «V30 پلاس» معرفی می کند

ال جی یک هفته دیگر یعنی در تاریخ 31 اوت (نهم شهریور ماه) در برلین، پرچمدار جدیدش یعنی V30 را معرفی خواهد کرد که طبق شواهد موجود، موبایلی با طراحی زیبا و قابلیت های برجسته ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

ال جی یک هفته دیگر یعنی در تاریخ 31 اوت (نهم شهریور ماه) در برلین، پرچمدار جدیدش یعنی V30 را معرفی خواهد کرد که طبق شواهد موجود، موبایلی با طراحی زیبا و قابلیت های برجسته خواهد بود.

چندی پیش شایعاتی پیرامون مدل پیشرفته تر این فبلت با نام «V30 پلاس» منتشر شد و حالا «ایوان بلس» افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، از لوگوی این موبایل پرده برداشت تا نسبت به وجود چنین دستگاهی مطمئن باشیم:

طبق اطلاعات موجود، ال جی V30 پلاس در مقایسه با نسخه معمول این دستگاه از فضای ذخیره سازی داخلی بیشتری برخوردار است (128 گیگابایت در مقایسه با 64 گیگابایت)، ضمن اینکه به سیستم صوتی با کیفیت Quad DAC و پشتیبانی از شارژ وایرلس هم مجهز خواهد بود.

ال جی V30 را می توان پرچمدار حقیقی این کمپانی کره ای در سال 2017 دانست. این دستگاه با چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835، چندین قابلیت برجسته را به همراه دارد که از بین آنها می توان به نمایشگر P-OLED فول ویژن، دوربین دوگانه با گشودگی دیافراگم f/1.6، رابط کاربری +UX 6.0 و سیستم بازخورد حرفه ای TouchSense اشاره کرد.

شایعات اخیر، از قیمت 700 دلاری ال جی V30 حکایت دارند و قیمت مدل پلاس آن هم حدود 875 دلار برآورد می شود. البته هنوز نمی دانیم آیا V30 پلاس همزمان با مدل استاندارد به بازار می آید یا همچون G6 پلاس، با کمی تأخیر عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    یکی دیگر از فواید فناوری OLED ال‌جی در تلفن هوشمند وی 30 که قراره تا اخر هفته معرفی بشه زمان پاسخگویی عملکرد اون هستش که ده‌ها برابر سریع‌تر از LCD هست. این سرعت پاسخگویی پرشتاب و سریع تأثیر جا ماندن تصویر و سایه‌ها رو به شیوه‌ای مؤثر و کارامد برطرف می‌کنه؛ این قابلیت برای فیلم‌های اکشن و واقعیت مجازی یکی از معیارهای مهم به شمار می‌ره. فیلم‌ها و ویدئوهای سازگار در نمایشگر جدید ال‌جی با پشتیبانی از HDR10 تجربه خیره‌کننده و حیرت‌انگیز کاملاً جدیدی رو ارائه می‌ده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی