ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وسترن دیجیتال از یک هارد دیسک رومیزی 20 ترابایتی رونمایی کرد

در دنیای امروز با دوربین های قدرتمند و فیلمبرداری 4K، فضای ذخیره سازی کافی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و کمپانی وسترن دیجیتال نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هارد دیسک، با توجه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

در دنیای امروز با دوربین های قدرتمند و فیلمبرداری 4K، فضای ذخیره سازی کافی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و کمپانی وسترن دیجیتال نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هارد دیسک، با توجه به این موضوع محصول جدیدی را معرفی کرده است.

«My Book Duo 20TB» هارد دیسک رومیزی جدید وسترن دیجیتال است که با ظرفیت 20 ترابایتی خود، خیال کاربران حرفه ای و افرادی که به جمع آوری آرشیو از فیلم ها و سریال ها علاقه دارند را راحت می کند.

My Book Duo داده ها را با سرعت 360 مگابایت بر ثانیه انتقال می دهد

محصول مورد بحث از دو پورت USB 3.0 و یک درگاه USB-C برای انتقال داده ها استفاده کرده و با استفاده از فناوری RAID-0، سرعت تبادل اطلاعات 360 مگابایت بر ثانیه را فراهم می کند. My Book Duo همچنین به نرم افزار مخصوص برای پشتیبان گیری از اطلاعات مجهز شده و از سخت افزار رمزنگاری 256 بیتی با استاندارد AES برای حفاظت از اطلاعات بهره می برد.

گفتنی است هارد دیسک 20 ترابایتی رومیزی وسترن دیجیتال از 3 سال گارانتی برخوردار بوده و با قیمت 849 دلار از وبسایت کمپانی قابل خریداری است. در ادامه ویدیوی تبلیغاتی این محصول را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • X102۴
    X102۴ | ۱ شهریور ۱۳۹۶

    یا خدا، قیمتش رو نگاه ?

مطالب پیشنهادی