ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین اطلاعات از Veloster N؛ نسخه شیطانی از هاچ بک اسپرت هیوندای

عکس های منتشر شده از جهنم سبز نشان از تست و آزمایش هیوندا از Veloster جدید دارد که بدنه آن پوشیده شده تا از چشم همه پنهان باشد. با این وجود طبق عکس های منتشر ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

عکس های منتشر شده از جهنم سبز نشان از تست و آزمایش هیوندا از Veloster جدید دارد که بدنه آن پوشیده شده تا از چشم همه پنهان باشد. با این وجود طبق عکس های منتشر شده، این خودرو ظاهری خشن تر و اسپرت تر از نسخه عادی به خود گرفته است.

جلوی خودرو شباهت بسیاری به هاچبک لکسوس دارد، هرچند برای قضاوت دقیق تر در این مورد باید تا انتشار تصاویر مدل هایی منتظر بود.

هیوندای Veloster جدید ظاهری شبیه نسخه های معمولی خود دارد. اما تغییرات ایجاد شده ای که در قسمت جلو که بالا به آن اشاره شد و عقب خودرو که شامل باله قرار داده شده عقب خودرو و اگزوز های بزرگ تر است، ظاهر اسپرتی به این مدل داده است.

هک شدن اسم شرکت بر روی کالیپر های ترمز نشان از مخشصات فنی ارتقاأ یافته ولوستر ان نسبت به مدل معمولی است و باله و اگزوز متفاوت نیز برای تاکید بیشتر بر تفاوت ها به کار گرفته شده اند. علاوه بر آن رول کیج و صندلی های Recaro درون خودرو نیز حسی مسابقه ای را به راننده القا می کنند. 

هنوز اطلاعات رسمی از این خودرو منتشر نشده است اما احتمالا موتور 2 لیتری 4 سیلندر تازه توسعه یافته هیوندا یکه بر روی i30 N قرار داده شده است، بر روی Veloster نیز به کار خواهد رفت

انتظار می رود همانند i30 N دو نوع موتور یکی با توان 250 اسب بخار و دیگری به قدرت 275 اسب بخار معرفی شود و شتاب 0 تا 100 نسخه ضعیف تر برابر با6.1 ثانیه برآورد شده است. 

با اینکه پای i30 N به بازار آمریکا نخواهد رسید اما انتظار می رود Veloster N در آمریکا عرضه شود. به طوری که طبق گفته های مدیر بخش فروش آمریکای هیوندای، بازار آمریکا برای سری N بسیار مهم است.

هیوندای هنوز صحبتی در مورد تاریخ عرضه رسمی Veloster N نکرده است اما سری جدید Veloster سال آینده وارد بازار می شود و بعد از آن سری N به خط تولید می پیوندد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ناصر
    ناصر | ۳ شهریور ۱۳۹۶

    لکسوس کجا این کجا

مطالب پیشنهادی