ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قسمت جدید انیمیشن اوورواچ فوق العاده به نظر می رسد [تماشا کنید]

کمپانی بلیزارد به تازگی انیمشن کوتاه جدیدی را برای بازی اوورواچ در نمایشگاه گیمزکام منتشر کرده است. این انیمیشن که Rise and Shine نام دارد، هفتمین انیمیشن کوتاه مربوط به عنوان اوورواچ محسوب می شود. این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

کمپانی بلیزارد به تازگی انیمشن کوتاه جدیدی را برای بازی اوورواچ در نمایشگاه گیمزکام منتشر کرده است. این انیمیشن که Rise and Shine نام دارد، هفتمین انیمیشن کوتاه مربوط به عنوان اوورواچ محسوب می شود.

این انیمیشن ده دقیقه ای، به ما نگاه عمیق تری از گذشته شخصیت می (Mei) می دهد. او قبل از پیوستن دوباره به اوورواچ، نه سال را برای انجام تحقیقاتش، به صورت فریز شده در خواب سپری کرده است.

مانند قسمت های پیشین انیمیشن های اوورواچ، قسمت هفتم این مجموعه نیز از هر نظر قابل تحسین بوده، به طوری که این اثر در نگاه اول، به ساخته های بزرگ ترین استودیو ساخت انیمیشن یعنی پیکسار شباهت دارد.

با وجود این که اوورواچ از خط داستانی درون بازی بهره نمی برد، بلیزارد به طور مدوام در حال گسترش دادن و عمق بخشیدن داستانی به اثر خود با استفاده از  گزینه هایی مانند انیمشین کوتاه و کامیک است.

پیش از این، قسمت قبلی این سری با نام Infiltration که داستان شخصیت دیگری از اوورواچ یعنی Sombra را بازگو می کرد، در ماه نوامبر سال گذشته میلادی منتشر شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی