ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Dell از لپ تاپ گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

شرکت دل امروز از مدل آپدیت شده لپ تاپ گیمینگ Inspiron 15 7000 رونمایی کرد که کمینه سخت افزار مورد نیاز برای اولترا کامپیوترهای واقعیت ترکیبی ویندوزی را در خود جای داده است. همانطور که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۰

شرکت دل امروز از مدل آپدیت شده لپ تاپ گیمینگ Inspiron 15 7000 رونمایی کرد که کمینه سخت افزار مورد نیاز برای اولترا کامپیوترهای واقعیت ترکیبی ویندوزی را در خود جای داده است. همانطور که انتظار می رفت، این لپ تاپ برای کار با هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی Dell Visor بهینه شده است.

لپ تاپ جدید Inspiron 15 7000 به کارت گرافیک مجزای NVIDIA GeForce GTX 1060 مجهز شده که از فناوری مکس کیو دیزاین انویدیا بهره می برد. به عنوان پردازنده نیز چندین گزینه مطرح است که بهترین آن ها نسل هفتم پردازنده چهار هسته ای اینتل است.

این لپ تاپ همچنین به یک نمایشگر FHD یا 4K UHD نیز مجهز می شود که از IPS ضد انعکاس نور در آن استفاده شده و از زوایای مختلف بدون مشکل می توان تصویر آن را دید. برای صدا نیز از نرم افزار Waves MaxxAudio استفاده شده است.

قابلیت شارژ سریع دستگاه اجازه می دهد تا در کمتر از یک ساعت، 80 درصد باتری شارژ شود. علاوه بر پورت تاندربولت که اجازه خروجی تو نمایشگر 4K را می دهد، یک سنسور اثر انگشت برای تایید هویت ویندوز هلو هم هستیم.

مدل پایه لپ تاپ Inspiron 15 700 Gaming در ایالات متحده با قیمت 999 دلار به فروش می رسد اما اگر نهایت تنظیمات و نمایشگر 4K را می خواهید باید 1449 دلار بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ashkan
    ashkan | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    آدم اتاری بخره ولی لپ تاپ نخره. با قیمت لپ تاپ میشه یه کامپیوتر دقیقا دو برابر قوی تر از اون خرید.

  • Super.Geek
    Super.Geek | ۸ شهریور ۱۳۹۶

    قیمتش خیلی بالا رفته... گرافیک 1060 مکس کیو هم همون ریبرندینگ 1050 تی هست! زیاد جالب نیست مگه اینکه پردازنده نسل هشتم تفاوتی ایجاد کنه که اونم همه جا گفته شده زیاد ارتقا نداره

    • agha
      agha | ۹ شهریور ۱۳۹۶

      اولا قیمتو ببینید نهایت ۱۴۰۰ دلار!! همچین چیزیو بقیه شرکتا ۲۰۰۰ دلار به بالا میدن ،ثانیا گرافیک کارت ۱۰۶۰ مکس کیو بهتر از گرافیک کارت لپتاپ ۱۰۵۰ ti هست تازه vram 6gb رو هم در نظر بگیرید ، در ضمن طراحیش از نظر من از بقیه لپتاپای تو این قیمت خیلی بهتره ،واسه dell visor که میگه بهینه شده ولی این حالا مهم نیست ،ممکنه dell از بقیه فضای خالی برای باطری استفاده کرده باشه که یعنی بالاخره یه لپتاپ گیمینگ با باطری کافی با قیمت مناسب میبینیم ،از نظر من بهترین تو نوع خودشه.

    • agha
      agha | ۹ شهریور ۱۳۹۶

      پردازنده های نسل هشتم برای لپتاپا تغییر نسباتا خوبی کرده با توجه به این که از دو هسته چهار هسته ای کردنشون بدون بالارفتنه دما ،و حداقل دیر تر از دور خارج میشن.

مطالب پیشنهادی