ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کارگردان بازی های آنچارتد و لست او آس، ناتی داگ را ترک می کند

بروس استارلی، یکی مهم ترین افراد دخیل در ساخت فرانچایز های آنچارتد و لست او آس، بعد از دو دهه ناتی داگ را ترک خواهد کرد. به گفته استارلی، ترک این استودیو یکی از سخت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

بروس استارلی، یکی مهم ترین افراد دخیل در ساخت فرانچایز های آنچارتد و لست او آس، بعد از دو دهه ناتی داگ را ترک خواهد کرد. به گفته استارلی، ترک این استودیو یکی از سخت ترین تصمیم های او در زندگی محسوب می شود.

او در این مورد توضیح می دهد: «بیشتر از کار، برای افرادی که در ناتی داگ کار می کنند، دلتنگ خواهم شد. فرهنگ کار در ناتی داگ بر مبنای حل مشکلات با یکدیگر بوده و سبب شکل گیری رابطه ها و دوستی های با ارزشی شده است.»

او می گوید که مواردی همچون تلاش در ارائه طرحی خلاقانه و فشار رساندن پروژه ها در زمانی معین، در نهایت منجر به رابطه نزدیک تر شدن استارلی با همکاران دیگر او در این مجموعه شده است.

همچنین او از افرادی مثل نیل دراکمن و امی هنیگ که تجربه کار با او در سری آنچارتد را داشته اند، تشکر کرده است. استارلی 18 سال را در استودیو ناتی داگ سپری کرده است. آغاز کار او به سری کراش برگشته و در اواخر دوران کاری خود در ناتی داگ، کارگردانی پروژه های بزرگی مانند قسمت های دوم و سوم سری آنچارتد و لست او آس را برعهده گرفته است.

استارلی توضیح می دهد که با وجود تجربه شگفت انگیز خود در ناتی داگ، او به دنبال ماجراجویی جدیدی در زندگی حرفه ای خود بوده و البته هنوز به طور مشخصی، از چگونه رقم خوردن آن آگاه نیست.

لازم به ذکر است که استارلی در سال گذشته اعلام کرده بود که به پروژه قسمت دوم لست او آس، نخواهد پیوست. همچنین در پست خداحافظی از ناتی داگ، او اطلاعاتی از آینده کاری خود منتشر نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sorush33
    sorush33 | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

    چقدر حیف
    خداکنه جاش تو بازی های آینده ناتی داگ خالی نباشه

  • rad
    rad | ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

    اینم عاقبت زن آوردن تو بازیه آنچارتد . قشنگ به گند کشیده شد

    • mohammad
      mohammad | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

      نه آقا ربطی نداره''''' مشکل خود اون بنده خدا بوده

مطالب پیشنهادی