ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ به ذهن تان آرامش دهید

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Stranger Things: The Game

Stranger Things یکی از بزرگترین غافل گیری های پارسال بود. چه کسی فکر می کرد ماجراجویی چند تا بچه تا این حد بتواند بینندگان را میخکوب بکند؟ برادران دافر یکی از زیباترین سریال های تلویزیون را خلق کردند و اگر از طرفداران «چیزهای عجیب و غریب» باشید حتما می دانید 27 اکتبر امسال (5 آبان) که مصادف با روز هالووین است فصل دوم این سریال مورد انتظار پخش می شود.

به همین مناسبت BonusXP دست به ساخت عنوانی با محوریت دنیای چیزهای عجیب و غریب زده که همانند سریال توانسته خیلی ها را شگفت زده کند؛ Stranger Things: The Game به راحتی بهترین بازی با محوریت سریال و فیلم های تلویزیونی بوده و سطح کیفی آن ها را چند قدم بالا برده است. BonusXP برای توسعه نسخه موبایل سریال از عناوین دهه هشتاد الهام گرفته و بنابراین بازی سبک گرافیکی پیکسلی دارد.

داستان Stranger Things: The Game پیرامون فصل اول می چرخد. در ابتدا کنترل پلیسی با نام هوپر را داشته و باید به جستجوی بچه های گمشده بچرخید. وقتی که بچه ها پیدا شدند، آن ها قابل بازی شده و نکته جالب اینجاست که هر کدام دارای قدرت های خاص خودشان هستند. اگر هم بازی را تمام کنید، در پایان یک کلیپ از فصل دوم نمایش داده می شود. به علاقه مندان به بازی های ماجراجویی پیشنهاد می کنیم Stranger Things: The Game را از دست ندهند.

چگونه نسخه اندروید را دانلود کنیم؟ جدا از استفاده از لینک کمکی، می توانید این لینک را در ربات urluploadbot@ گذاشته و بعد از آپلود در تلگرام بازی را دریافت نمایید. حجم بازی 64 مگابایت است.

Puzzle Fighter

  • ناشر: CAPCOM
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آنلاین است

نزدیک به بیست سال پیش کپکام نسخه ای متفاوت از سری محبوب استریت فایتر را معرفی کرد که در آن بازیکن ها جای مشت و لگدهای همیشگی باید با کنار هم گذاشتن اشکال یکسان دشمنان را شکست می دادند. در واقع همانند بازی معروف تتریس اجسام پایین می آمدند و مشابه کندی کراش اگر چند شکل همرنگ را پیش یکدیگر می گذاشتید، شخصیتی که انتخاب کردید یک ضربه به حریف می زد.

هنگامی هم که نوار سلامتی یکی از کاراکترها تمام می شد مسابقه به پایان می رسید؛ ترکیب جالب سبک پازل و اکشن که موفقیت بازی را به همراه داشت. تمام این حرف ها را زدیم تا بگوییم Puzzle Fighter نسخه امروزی همان عنوان معروف است. در این عنوان نیز می توانید از بین شخصیت های دنیای استریت فایتر یکی را انتخاب کرده و برای شکست بقیه بازیکن ها باید اشکال مشابه را کنار هم بگذارید.

Battle Balls: Epic Multiplayer PvP

  • ناشر: PlayFlock
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: اندروید
  • بازی آنلاین است

Battle Balls همچنان در مرحله ارلی اکسس به سر می برد اما چون محتویات کنونی بازی برای ساعت ها سرگرمی کفایت می کنند بنابراین تصمیم گرفتیم تا PlayFlock را بین عناوین هفت سنگ این هفته بگذاریم. Battle Balls به نوعی نسخه سه بعدی بازی های io به حساب می آید. با این عناوین که آشنایی دارید؟ این اپلیکیشن ها بازیکن را به محیطی با بقیه کاربران فرستاده و آنجا باید با استفاده از انجام کارهایی ساده امتیازات بیشتری از بقیه کسب کنید.

برای درک این مسئله Slither.io را ببینید؛ نقش ماری را دارید که باید با خوردن موجودات کوچک، قدرتمند شوید و ضمن آن نباید دست مارهای بزرگ بیافتید. Battle Balls هم دقیقا همینگونه است. با این تفاوت که حالا نقش توپی را داشته و با خوردن اجسامی زرد رنگ می توانید امتیاز بیشتری به دست بیاورید. اگر از علاقه مندان به بازی های io هستید، Battle Balls می تواند گزینه خوبی باشد.

Geostorm

  • ناشر: Sticky Studios
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

هفت سنگ این هفته را می توانیم به نام بازی های الهام گرفته از فیلم ها/سریال های تلویزیونی بزنیم. چون بعد از Stranger Things: The Game عنوان Geostorm هم براساس فیلمی با همین نام ساخته شده و می دانید نکته جالب ماجرا کجاست؟ Geostorm هم فیلم/بازی واقعا خوبی است. انگار بعد از آن همه فیلم/بازی های بی کیفیت، توسعه دهندگان به خودشان آمده و تصمیم گرفته اند اپلیکیشن های جذابی بسازند.

Geostorm از دیدگاه گیم پلی و گرافیک شباهت زیادی به Lara Craft GO دارد. بنابراین همانند آن ها در محیط های مختلف باید سعی کنید پازل ها را حل نمایید. با توجه به اینکه بازی های سری GO پولی هستند، حالا زمان مناسبی است تا با حال و هوایی متفاوت همان مکانیزم ها را ببینید. بد نیست بدانید فیلم Geostorm که توسط کارگردان Independence Day ساخته می شود، 19 اکتبر (27 مهر) اکران خواهد شد.

Batman: The Enemy Within

  • ناشر: Telltale
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

بالاخره بتمن تلتیل هم به اسمارت فون ها آمد؛ بعد از عرضه قسمت دوم مجموعه Batman: The Enemy Within برای پلتفرم های خانگی، شرکت تلتیل در اقدامی غافل گیرکننده دو قسمت اول عنوانش را روی تلفن های هوشمند عرضه کرد تا حالا دارندگان دیوایس های دستی طعم یک ماجراجویی متفاوت با بتمن را بچشند. همانگونه که با بررسی قسمت اول گفته بودیم، Batman: The Enemy Within تمرکز بیشتری روی شخصیت بروس وین گذاشته است.

اگر با بقیه بازی های بتمن خیلی وقت ها در لباس او به شکار مجریان گاتهام می پرداختید، با The Enemy Within بیشتر نقش بروس وین را داشته و زندگی بتمن را از جانب وی دنبال خواهید کرد. بد نیست بدانید برای اسمارت فون ها قسمت نخست رایگان بوده و به کمک پرداخت درون برنامه می توانید اپیزود دوم را خریداری کنید. The Enemy Within قرار است یک مجموعه 5 قسمتی باشد و تاریخ عرضه سه اپیزود بعدی همچنان مشخص نیست.

CyberSphere Online

  • ناشر: Leonid Burylov
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آنلاین و آفلاین است

معمولا بازی های موبایل ابتدا روی iOS عرضه شده و بعدها راهشان را به اندروید باز می کنند اما برای CyberSphere Online قضیه برعکس بوده و پس از انتشار بازی در دیوایس های اندرویدی، طی  هفته گذشته ساخته Leonid Burylov به آی دیوایس ها آمد. CyberSphere داستان حمله فضایی ها به بشریت را روایت کرده و اکنون باید طی سناریو کلیشه ای نجات زمین با آن ها مبارزه کنید.

در واقع CyberSphere یک بازی اکشن با دوربین ایزومتریک است که به شما اجازه می دهد به تنهایی در بخش تک نفره یا با دوستان خود در قسمت چند نفره به مبارزه با فضایی ها بپردازید. وجود حالت های گیم پلی مختلف، گرافیک زیبا و اکشن روان بازی باعث شده تا CyberSphere امتیازات خوبی را از بازیکن ها به دست بیاورد. پس اگر خواهان یک بازی اکشن هستید بد نیست نیم نگاهی به ساخته Leonid Burylov بیاندازید.

چگونه نسخه اندروید را دانلود کنیم؟ جدا از استفاده از لینک کمکی، می توانید این لینک را در ربات urluploadbot@ گذاشته و بعد از آپلود در تلگرام بازی را دریافت نمایید. حجم بازی 50 مگابایت است.

ZHED

خوب بگذارید یک اعترافی بکنیم؛ ZHED عنوان جدیدی نیست ولی چند روز پیش که دست به تجربه بازی زدیم، دیدیم نبودش بین بازی های هفت سنگ واقعا احساس می شود. آن هم به یک دلیل: معماهای ZHED کاملا آرامش بخش هستند. خیلی کم پیش می آید تا بازی های معمایی بتوانند بازیکن ها را به آرامش دعوت کنند و بعد از KAMI 2 [معرفی دیجیاتو] حالا ZHED را می توانیم عنوانی بنامیم که توانسته این مسئولیت را به عهده بگیرد.

مکانیزم های گیم پلی بازی خیلی ساده هستند. به اسکرین شات بالا نگاه کنید؛  ر محیط بازی مربع هایی با اعداد مختلف وجود دارد، اعدادی که نشان دهنده تعداد حرکت مجاز مربع ها هستند. حالا باید به گونه ای مربع ها را حرکت دهید تا در نهایت به نقطه پایانی برسید. به واسطه گیم پلی جذاب، موسیقی آرامش بخش و ریتم سختی مناسب پیشنهاد می کنیم ZHED را به هیچ وجه از دست ندهید.

جدا از استفاده از لینک کمکی، می توانید لینک گوگل پلی را در ربات apkdl_bot@ گذاشته و بعد از آپلود در تلگرام بازی را دریافت نمایید. حجم بازی 29 مگابایت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۱۴ مهر ۱۳۹۶

    بازی جدید کچ اپ هم خوب بود ...jelly run

مطالب پیشنهادی