ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازی محبوب Eve Online به زودی به دنیای موبایل می آید

عنوان Eve Online یکی از بزرگ ترین بازی هاییست که تاکنون ساخته شده؛ یک جهان چند نفره آنلاین گسترده (MMO) که از سال 2003 گیمرها را به سمت خود کشانده است. [digipullqoute place="left"]EVE Online به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

عنوان Eve Online یکی از بزرگ ترین بازی هاییست که تاکنون ساخته شده؛ یک جهان چند نفره آنلاین گسترده (MMO) که از سال 2003 گیمرها را به سمت خود کشانده است.

EVE Online به سبک زندگی برخی گیمرها بدل شده

در این بازی قواعد اقتصادی واقعی و بسیار پیچیده ای حاکم است و چندین حزب سیاسی حضور دارند که گاهی با هم متحد می شوند و گاهی به هم خیانت می کنند. برای بسیاری افراد، Eve Online صرفاً یک بازی نیست و به یک سبک زندگی بدل شده. این بازی سال گذشته به حالت رایگان درآمد و حالا خالقین آن تصمیم دارند جهان علمی-تخیلی عظیم خود را در قالب «پروژه آرورا» به دستگاه های موبایل هم بیاورند.

شرکت CCP Games که توسعه دهنده بازی Eve Online به شمار می رود برای عرضه نسخه موبایلی این بازی با شرکت PlayRaven وارد همکاری شده است تا این رؤیای دیرین را تحقق بخشد.

البته آنها پیش از این چندین نسخه فرعی را عرضه کرده بودند، از جمله عنوان انحصاری Dust 514 برای پلی استیشن 3 و نسخه واقعیت مجازی به نام Eve Valkyrie که از اکثر پلتفرم های موجود از جمله اکیلس ریفت، پی اس وی آر و اچ تی سی وایو پشتیبانی می کند.

در حال حاضر به جز چند اسکرین شات، اطلاعات دیگری از نسخه موبایلی Eve Online وجود ندارد و نمی دانیم که تجربه این جهان گسترده در دیوایس های همراه چگونه خواهد بود. به گفته PlayRaven بازیکنان باید همکاری و هماهنگی فوق العاده ای داشته باشند تا بتوانند مرکز کهکشان را در اختیار خود بگیرند.

گفتنیست عرضه نهایی و گسترده پروژه آرورا (Aurora) برای سال 2018 برنامه ریزی شده اما دسترسی زودهنگام به آن طی ماه های آتی برای برخی مناطق جهان فراهم خواهد شد.

شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    میشه گفت یه جور انقلاب تو بازیای موبایلی میشه... اگه واسه بعضی بخشا از AR هم استفاده کنن دیگه فراتر از سبک زندگی میره :))

  • AMIR RAD
    AMIR RAD | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    یکی از ارزوهای من اینه که بتونمeve online رو موبایل بازی کنم ... ولی نگرانم دیگه زندگیم نابود میشه :-((

مطالب پیشنهادی