ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Rush Rally 2؛ جنون دقت

با وجود اینکه روز به روز به تعداد عناوین الهام گرفته از Traffic Racer یا بازی های درگ ریسینگ اضافه می شود اما از آن طرف سازندگان کاملا به مسابقات رالی بی محلی کرده و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

با وجود اینکه روز به روز به تعداد عناوین الهام گرفته از Traffic Racer یا بازی های درگ ریسینگ اضافه می شود اما از آن طرف سازندگان کاملا به مسابقات رالی بی محلی کرده و اگر بخواهیم تعداد ساخته های خوب این سبک را بشماریم شاید از انگشتان یک دست هم بیشتر پیش نرویم.

سبکی که در پلتفرم های خانگی با سری Dirt توانسته طرفداران زیادی دست و پا نماید واقعا نباید چندین بازی خوب داشته باشد؟ Rush Rally آمده تا جای خالی تمام این عناوین خوبی که انتظارشان را می کشدیم پر کند. در واقع شاید بازی های این سبک زیاد نباشند ولی Rush Rally یک تنه این کمبود را جبران نموده است.

Rush Rally یکی از بهترین های رانندگی به حساب آمده و با قسمت دوم می توانیم از دیدگاه میزان خوب بودنِ المان های شبیه سازی [با وجود سبک های متفاوتی که دارند] آن را در کنار بازی های بزرگی همانند Real Racing قرار دهیم؛ تمام آن چیزهایی که از رالی انتظار دارید را Rush Rally 2 را برآورده می کند.

از همان ابتدا که وارد می شوید، بازی با کنترل سختش نشان می دهد که اهمیت زیادی به قسمت «شبیه سازی» داده است.

از اهمیت بیشتر دقت نسبت به سرعت و حالت های مختلف گیم پلی بگیرید تا کنترل سخت و کلاس های فراوان ماشین ها که باعث شده Rush Rally 2 به راحتی لقب «عالی» را دریافت کند؛ اگر خواهان یک تجربه متفاوت از سبک ریسینگ هستید Rush Rally 2 با حجمش پایینش یکی از بهترین گزینه های ممکن به حساب می آید.

خوب بیایید از این حرف ها را بگذریم و به مکانیزم ها بپردازیم. در حالت کلی Rush Rally 2 دارای پنج مد گیم پلی مختلف است. یکی از آن ها Championship نام داشته و در آنجا می توانید برای قهرمانی با بقیه بازیکن ها که توسط هوش مصنوعی کنترل می شوند رقابت کنید.

در واقع همانند یکی از سری مسابقات رالی، شما به تنهایی در چند مسیر مسابقه حرکت کرده و نهایت کسی که بهترین زمان را ثبت کرده باشد پیروز خواهد شد. بعد از حالت گیم پلی Championship نوبت به Time Trial می رسد. اینجا هم «زمان» بزرگترین دشمن شما است.

می توانید نمای دوربین را تغییر داده و از یک زاویه دیگر مسابقات را دنبال کنید.

با این تفاوت که حالا جای چند مسیر و در نتیجه ثبت چند بازه زمانی مختلف، تنها طی یک جاده حرکت می کنید. سومین مد بازی Skill Games نام دارد. بخشی که از مفرح ترین حالت های گیم پلی Rush Rally 2 بوده و دارای چندین مینی گیم است.

گاهی اوقات باید از موشک هایی که به سمت تان پرتاب می شود جاخالی دهید و بعضی وقت ها هم یک تریلی برانید. چهارمین و پنجمین حالت گیم پلی بازی به ترتیب Rally Cross و Multiplayer نام دارد. در Rally Cross همانند بقیه بازی های ریسینگ با چند ماشین دیگر مسابقه داده و در نهایت کسی که اول بشود برنده خواهد شد.

حالت Multiplayer یا همان چند نفره هم که مشخص است؛ با بقیه بازی های جهان به رقابت همزمان بپردازید. از دیدگاه نکات مثبت و منفی شاید نبود ماشین لایسنس شده یا بعضی بافت های بی کیفیت ماشین ها از همان ابتدا کمی از زیبایی بازی بکاهند ولی المان های مثبت به قدری هستند تا به راحتی از آن ها چشم پوشی کنید.

باز گذاشتن دست بازیکن در شخصی سازی ماشین ها از جمله نکات مثبت بازی است.

فیزیک بازی فوق العاده بوده و حتی یک تغییر کوچک در ماشین می تواند کنترل آن را متفاوت تر از همیشه نماید. همین مسئله که البته بهترین بخش Rush Rally 2 به شمار می رود در کنار تنوع ماشین ها و پیست های مختلف باعث شده تا Rush Rally 2 یکی از بهترین ها باشد.

به عبارت دیگر تنوع در تک تک حالت های Rush Rally 2 به چشم می آید و  سازنده به خوبی توانسته تازگی عنوانش را با المان های گوناگون حفظ کند. چه در حالت آنلاین و چه در حالت آفلاین می توانید ساعت ها با ساخته Stephen Brown سرگرم شوید.

نسخه اندروید Rush Rally 2 کمتر از 100 مگابایت داشته و بازی هیچگونه پرداخت درون برنامه ای ندارد. بنابراین با این همه نکته مثبت فکر نمی کنیم دلیلی برای تجربه نکردن این عنوان باشد؛ همین الان Rush Rally 2 را دانلود نموده و بهترین رالی اسمارت فون ها را انجام دهید.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از اپ استور

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • E.A
    E.A | ۱۷ مهر ۱۳۹۶

    اینکه پولی بود?

  • SasaN
    SasaN | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    آقای کریمی میشه dont strave رو هم بررسی کنین تو این سبک نیس و سروایوله
    اگه امکانش هم بود ی راهنما بزارین براش مثل فال اوت شلتر ک خیلی قبل گزاشتین براش

  • Nima Mazaheri
    Nima Mazaheri | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    با تشکر از آقای کریمی
    متاسفانه برای ایران از گوگل پلی قابل دانلود نیست

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

      سلام نیما جان، خواهش می کنم. می تونید از این لینک کمکی برای دانلود بازی استفاده کنید: https://www.revdl.com/rush-rally-2-android.html/

  • احد وصال
    احد وصال | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    خیلی خیلی دیر بررسی کردید ..بازی یک ساله پیش میشه این ..لطفا بازی carx رانندگی در بزرگراه رو بررسی کنید

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

      سلام احد جان، درسته از عرضه بازی نزدیک به یک سال می گذره ولی همچنان با یکی از بهترین عناوین ریسینگ بازار رو به رو هستیم. به همین خاطر هنوز هم بازی ارزش معرفی رو داره. پیرامون درخواست هم بگم حتما، به زودی معرفیش می کنیم

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    مرسی محمدجان?

مطالب پیشنهادی