ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلیس دبی به موتورسیکلت های پرنده مجهز می شود

پلیس دبی با همکاری شرکت روسی «Hoversurf» و در نمایشگاه «Gitex» از یک موتورسیکلت پرنده رونمایی کرده که قرار است برای تسهیل عبور و مرور مأموران به خصوص در ترافیک شهری مورد استفاده قرار گیرد. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

پلیس دبی با همکاری شرکت روسی «Hoversurf» و در نمایشگاه «Gitex» از یک موتورسیکلت پرنده رونمایی کرده که قرار است برای تسهیل عبور و مرور مأموران به خصوص در ترافیک شهری مورد استفاده قرار گیرد.

موتورسیکلت پرنده پلیس دبی تا 5 متر از زمین فاصله می‌گیرد

وسیله مذکور که بر اساس موتورسیکلت «Hoversurf Scorpion-3» توسعه یافته، می تواند تا 5 متر از زمین فاصله بگیرد و با نهایت سرعت 70 کیلومتر در ساعت، 300 کیلوگرم بار را حمل کند. البته موتور پرنده پلیس دبی محدودیت هایی نیز دارد و با هر بار شارژ، تنها 25 دقیقه پرواز خواهد کرد.

از طرف دیگر پروانه های موتورسیکلت-پهپاد مورد بحث محافظ ندارند و به همین دلیل ممکن است برای عابرین پیاده، و یا خود مأمور پلیس (در زمان بروز سوانح) بسیار خطرناک باشند.

گفتنی است در کنار موتورسیکلت پرنده، پلیس دبی از یک دستگاه موتورسیکلت الکتریکی «هوشمند» با همکاری کمپانی ژاپنی «Mikasa» نیز رونمایی کرده که تخلفات رانندگی را با هشت دوربین مجزا ثبت می کند، و قادر است تا 200 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • .
    . | ۲۴ مهر ۱۳۹۶

    چقدر دزد و خلاف کار داره دبی?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی