ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هجوم کاربران برای پیش خرید آیفون 10 و اتمام موجودی اپل

دیروز، جمعه 5 آبان ماه بالاخره پس از هفته ها انتظار، امکان پیش خرید آیفون 10 فراهم شد، ولی تنها ساعاتی پس از شروع فروش این اسمارت فون، موجودی آن به پایان رسید. به دنبال ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

دیروز، جمعه 5 آبان ماه بالاخره پس از هفته ها انتظار، امکان پیش خرید آیفون 10 فراهم شد، ولی تنها ساعاتی پس از شروع فروش این اسمارت فون، موجودی آن به پایان رسید. به دنبال استقبال خریداران، اپل اعلام کرد که میزان پیش خریدها فراتر از انتظارشان بوده.

گفتنی است در روزهای اخیر خبرهای بسیاری در خصوص تولیدات آیفون 10 و نیز عرضه محدود آن در ابتدای سال جاری شنیده بودیم؛ اخیراً بلومبرگ گزارش کرد که اپل به منظور افزایش سرعت تولید، کیفیت ماژول های Face ID را کاهش داده؛ البته کمی بعد این موضوع تکذیب شد.

همچنین پیش از آن نیز شنیده شده بود که علاوه بر پنل های نمایشگر پرچمدار اپل، برد مرتبط با سنسورهای Face ID و آنتن این موبایل نیز از مقصرین اصلی کاهش سرعت تولید آیفون 10 هستند و کوپرتینویی ها برای حل مشکل قصد دارند مدیر عملیاتی خود، «جف ویلیامز» (Jeff Williams) را راهی مقر شرکت سازنده آیفون، یعنی فاکسکان در تایوان کنند.

ماژول دوربین Face ID از مقصرین اصلی کاهش سرعت تولید آیفون 10

«مینگ چی کو» (Ming-Chi Kou) تحلیلگر با سابقه موسسه «KGI Securities» نیز در گزارش خود اعلام نمود که آیفون 10 در دو هفته ابتدایی عرضه، تنها در تعداد بسیار محدود 2 الی 3 میلیون عدد به بازار خواهد آمد.

لازم است یادآوری کنیم که آیفون X از 12 آبان ماه، در فروشگاه های اپل در سراسر جهان، از ساعت 8 صبح به وقت محلی، آماده فروش خواهد بود. قیمت این تلفن هوشمند نیز برای نسخه های با 64 و 256 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب 999 و 1149 دلار درنظر گرفته شده. البته مشخص نیست که آیا پرچمدار جدید در فروشگاه ها هم با مشکل عرضه محدود مواجه خواهد شد یا خیر. برای فهمیدن این موضوع باید تا جمعه آتی صبر نماییم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۶ آبان ۱۳۹۶

    تو پاراگراف سوم بجای آیفون 10 نوشته آیفون 8
    اصلاح شود لطفا

    • علی باقرزاده
      علی باقرزاده | ۷ آبان ۱۳۹۶

      از توجه تان سپاسگزارم. اصلاح شد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی