ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آغاز طرح بازدید رایگان پاییزی پرشیا خودرو

پرشیا خودرو نامی است آشنا برای هر کس که لذت محض رانندگی را با خودرو های BMW در پهنه گسترده کشور ایران تجربه میکند.سابقه فعالیت این شرکت در ایران، به سال 1383 تحت نام موسسه ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۵

پرشیا خودرو نامی است آشنا برای هر کس که لذت محض رانندگی را با خودرو های BMW در پهنه گسترده کشور ایران تجربه میکند.سابقه فعالیت این شرکت در ایران، به سال 1383 تحت نام موسسه نوریانی و ادامه فعالیت آن از سال 1386 با نام پرشیا خودرو بعنوان فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران برمیگردد.

از آن زمان تا کنون پرشیا خودرو همواره سعی داشته تا در کنار برند معتبر BMW هویت خود را بعنوان احیا کننده ارزشهای والای سازمانی و احترام به حقوق مشتری در کشور ایران به اثبات برساند.شرکت پرشیا خودرو طرح بازدید رایگان خودروهای BMW را در کلیه مراکز خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور آغاز کرد. در طرح بازدید پاییزی پس از بررسی خطاهای احتمالی خودرو با دستگاه عیب یاب، بازدیدهای خودرو ویژه فصل پاییز توسط تکنسین های مجرب این شرکت انجام خواهد شد.

از جمله مهم ترین مواردی که در این کمپین مورد بررسی قرار می گیرند می توان به بازدید ضد یخ و مایعات خودرو، محفظه موتور جهت نشتی روغن و آب، لنت ها و دیسک ها، رینگ ها و لاستیک ها و بازدید سیستم تعلیق جلو، عقب و تسمه ها اشاره کرد.

طرح بازدید رایگان پاییزی پرشیاخودرو از اول آبان ماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگان پرشیاخودرو در سراسر کشور تماس حاصل نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی