ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

لامبورگینی Terzo Millennio؛ آینده سبز به زبان گاو خشمگین ایتالیایی

اوایل ماه جاری لامبورگینی تصاویری نامفهموم را از نسخه ای جدید که احتمال می دادیم جایگزین هیبریدی هوراکان باشد، منتشر کرد. اما این تصاویر مربوط به خودرویی دیگر با نام Terzo Millennio بود که جدیدترین ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

اوایل ماه جاری لامبورگینی تصاویری نامفهموم را از نسخه ای جدید که احتمال می دادیم جایگزین هیبریدی هوراکان باشد، منتشر کرد. اما این تصاویر مربوط به خودرویی دیگر با نام Terzo Millennio بود که جدیدترین مفهومی آینده نگر لامبورگینی شناخته می شود.

این ابر خودرویی ایتالیایی زمانی رونمایی شد که ایده و نشانگر آنچه که خودرو های سوپراسپرت الکتریکی آینده نام دارند، است.

البته این خودرو تنها یک طرح مفهومی است که البته به حق مفهوم زیبایی را در کنار دیوانگی به بیننده منتقل می کند و هنوز DNA  خاص لامبورگینی را در بیشتر بخش های خودرو می توان دید.

نخستین بخشی که دلبری خاصی دارد، LED های Y شکل افقی است که در چند سال اخیر به نوعی امضای لامبورگینی محسوب می شود.

این کانسپت به گونه ای زیبا و با ذاتی وحشی طراحی شده که اگر شما پس از دیدن Terzo millennio  به سنتناریو نگاه کنید، به سنتناریو لقب اهلی را می دهید.

نکته جالب درباره طراحی این ابرخودروی مفهومی آنجا مشخص می شود که بدانید این بیش از یک طرح دانشجویی است که در انستیو تحقیقاتی Dinca دانشگاه ماساچوست  و به دست دانشجویان رشته مکانیک خودرو که با نام گروه Mechanosynthesis  شناخته می شوند، ساخته شده است.

لامبورگینی گفته که این یک جستجو و بررسی  برای انواع ذخیره انرژی در آینده، نیروی محرکه، موا ، و طراحی در آینده است. بعضی از این کار های شامل تحقیق درباره روشی بهتر برای ساخت و پخت فیبرکربن است و حتی موضوعی که در میان است، مربوط به کشف فناوری خاصی برای بازسازی خود به خودی بخش های آسیب دیده است!

نیروی محرکه این خودرو همانطور که پیش از این اشاره شد، برق است و در هر چرخ موتوری الکتریکی جاسازی شده، اما لامبورگینی برای این موتور ها به جای باتری های معمولی، باتری هایی با وزن کمتر و قابلیت ذخیره سازی بیشتری را مطرح کرده است و لامبورگینی باید اطمینان حاصل کند که خودرو و سیستم شارژ و ذخیره سازی آن پس از چندین بار شارژ تحت تاثیر قرار نمی گیرید و عمر آن بیشتر از باتری های کنونی باشد.

برنامه ای برای تولید این کانسپت ترسیم نشده است، اما با توجه به چیزی که لامبورگینی ارائه کرده ، شاید در آینده خودرو های برقی چندان بد هم نباشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • 401914125
    401914125 | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    دیشب خواب همچین چیز را دیدم? ? ? ? ?

  • آریا
    آریا | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    لامبورگینی داره شبیه ماوس میشه کم کم

مطالب پیشنهادی