ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی DJI با معرفی پلتفرم FlightHub امکان مدیریت گروهی پهپادها را فراهم کرد

کمپانی چینی «DJI» (مخفف Dà-Jiāng Innovations) چند سالیست که سهم عمده بازار پهپادها را در اختیار داشته و طیف وسیعی از این پرنده های کنترلی را به دست مشتریان رسانده است. اکنون شرکت مورد بحث ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

کمپانی چینی «DJI» (مخفف Dà-Jiāng Innovations) چند سالیست که سهم عمده بازار پهپادها را در اختیار داشته و طیف وسیعی از این پرنده های کنترلی را به دست مشتریان رسانده است.

اکنون شرکت مورد بحث طی کنفرانس «AirWorks» در شهر دنور، پلتفرم جدیدی تحت عنوان «FlightHub» را معرفی کرده که به منظور مدیریت پهپادها به صورت گروهی و برای اموری مانند آتش نشانی، پلیس، نیروگاه ها و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

طبق اظهارات کمپانی، کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن تحت وب FlightHub بر پهپادهای خود نظارت کرده و برای مدیریت بهینه تر پروازها، به اطلاعات موقعیتی دقیق آنها دسترسی داشته باشند.

سرویس سازمانی FlightHub امکان ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری را فراهم می کند

لازم به ذکر است که DJI خدمات جدید را در سه سطح پایه، پیشرفته و سازمانی ارائه می کند: سطح پایه امکان کنترل 5 پهپاد (بدون استریم زنده ویدیو) را فراهم کرده و با هزینه ماهانه 99 دلار یا سالانه 999 دلار قابل خریداری است. سطح پیشرفته تعداد پهپادها را به 10 عدد افزایش داده و قابلیت استریم زنده را هم با هزینه 299 دلار ماهانه یا 2999 دلار سالانه ارائه می کند.

در نهایت سرویس ویژه سازمانی وجود دارد که کنترل بیش از 10 فروند پهپاد را ممکن کرده و علاوه بر تمام ویژگی های دو سرویس دیگر، امکان ذخیره سازی و مدیریت داده ها روی فضای ابری را نیز فراهم می کند که قیمت این سرویس با توجه به کاربری مشتریان متغیر خواهد بود.

گفتنی است DJI علاوه بر پلتفرم FlightHub، دو نمونه پهپاد از سری Wind (برای کاربری سازمانی) را هم در دست توسعه دارد که بر اساس اطلاعات موجود، ضد آب هستند و با توانایی حمل 13.5 کیلوگرم بار، در مقابل بادهایی با سرعت 12 متر بر ثانیه تعادل خود را حفظ خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی