ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین پیکسل 2 گوگل زیر نور LED و فلورسنت رفتار عجیبی دارد

بعد از انتشار چندین و چند خبر درباره مشکل نمایشگر پیکسل 2 اکس ال، کاربران اخیراً خبر از بروز مشکل دیگری در پرچمدار گوگل داده اند که البته این بار به دوربین مربوط می شود. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۹

بعد از انتشار چندین و چند خبر درباره مشکل نمایشگر پیکسل 2 اکس ال، کاربران اخیراً خبر از بروز مشکل دیگری در پرچمدار گوگل داده اند که البته این بار به دوربین مربوط می شود. ظاهراً دوربین این فبلت، واکنشی بسیار عجیب به نورهای LED نشان می دهد و هنگامی که در حال تصویربرداری یا فیلم برداری زیر نورهای LED باشید، نوارهای تیره و روشنی در جای جای تصویر دیده می شود.

به گفته یکی از اعضای فروم جامعه کاربران پیکسل، نورهای LED و فلورسنت بسته به نرخ برق AC منبع تغذیه سو سو می زنند. در ایالات متحده، این نرخ برابر با 60 مگاهرتز است. برای از بین بردن مشکل نمایش نوارهای تیره و روشن، کاربران باید سرعت شاتر الکترونیکی را روی ضریبی از 60 (یعنی 1/60 ثانیه، 1/120 ثانیه یا 1/180 ثانیه) تنظیم کنند؛ سرعت های دیگر باعث می شوند تا مشکل دوربین پیکسل 2 مجدداً ظاهر شود.

کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند می گویند که هر دو دوربین سلفی و اصلی تحت تاثیر قرار می گیرند و هم پیکسل 2 و هم برادر بزرگ ترش از آن رنج می برند. تا به این لحظه، یکی از سخنگویان گوگل از وجود مشکل ابراز آگاهی کرده اما کماکان مشخص نیست که چه زمانی باید منتظر برطرف سازی آن بود.

بروز چنین مشکلی، قطعاً می تواند برای گوگل و شرکایش در ساخت خانواده پیکسل 2، یعنی ال جی و اچ تی سی دردسر آفرین باشد. یکی از مزیت های مهم پیکسل 2 نسبت به رقبایش، دوربین با کیفیت آن بوده و بسیاری از کاربران، صرفاً به خاطر این برتری به سراغ موبایل گوگل رفته اند؛ بنابراین انتظار می رود که سه شرکت هرچه سریع تر نسبت به برطرف سازی این مشکل اقدام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

    الان سوالی که برام پیش اومده اینه که با این گوشی کاری جز زنگ زدن میشه کرد ؟ ? الان دو هفته هر روز دارم درباره یدونه باگ از این اعجوبه میگین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی