ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با کارت اعتباری جدید بریتانیا می توان بیت کوین را مثل پول عادی خرج کرد

در حالی که بیت کوین به بیشترین ارزش خود رسیده، سرمایه گذاران هنوز نمی دانند که برای افزایش ارزش سرمایه خود صبور باشند یا تا زمانی که فرصت باقیست، از پول خود استفاده کنند. آن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

در حالی که بیت کوین به بیشترین ارزش خود رسیده، سرمایه گذاران هنوز نمی دانند که برای افزایش ارزش سرمایه خود صبور باشند یا تا زمانی که فرصت باقیست، از پول خود استفاده کنند. آن دسته از افرادی که به دنبال استفاده از سرمایه گذاری خود هستند، گزینه های اندکی پیش روی خود می بینند؛ زیرا کمپانی های بزرگ زیادی نیستند که از مبادلات ارزهای رمزپایه پشتیبانی کنند.

اما استارتاپی به نام London Block Exchange در صدد تغییر این موضوع برآمده و در حال عرضه کارت های اعتباری جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد بیت کوین (و دیگر ارزهای دیجیتالی) خود را در سراسر بریتانیا خرج کنند.

LBX مدعی شده Dragoncart که طی هفته های آتی عرضه می شود، به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا به صورت آنی ارزهای بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و مونرو را به پوند استرلینگ تبدیل کنند. پلتفرم و اپلیکیشن این کمپانی هم از همان سیستم هایی بهره می برد که بانک های بریتانیا به آن مجهز شده اند و ضمناً جواز مقامات بریتانیا را دریافت کرده است.

مشتریان هنگام تبدیل واحد پولی خود به پوند، کارمزدی 0.5 درصدی می پردازند و ضمناً برای تهیه این کارت های اعتباری باید در ابتدا 20 پوند و هزینه اندک دیگری برای برداشت پول از ATM بپردازند. پیش ثبت نام عمومی Dragoncard از همین حالا آغاز شده اما سرمایه گذاران سازمانی تنها از طریق دعوت نامه قادر به تهیه آن خواهند بود.

در نهایت گفتنی است که مبادلات مالی بیت کوین چندان سریع نیستند و معمولاً چند دقیقه زمان می برند؛ به همین خاطر، معمولاً روشی مناسب برای پرداخت پول به حساب نمی آید. اما LBX تبادل مالی را خود برعهده می گیرد و کاربران را از سردرد این نقل و انتقالات راحت می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Aboozar Vafaye Manesh
    Aboozar Vafaye Manesh | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    واحد پولی جدید wcx جای بیت کوین را خواهد گرفت؟!!
    به تازگی یک ارز دیجیتالی جدید به نام wcx واحد پولی جدیدی مانند بیت کوین شروع به کار کرده است.که شروع تبادلات این ارز از 1 دسامبر یعنی تا چندین روز دیگر آغاز خواهد شد.
    ارزش هر یک wcx در حال حاضر برابر با 10 سنت می باشد به عبارتی هر wcx 10 برابر با 1 دلار است.
    خبرهایی وجود دارد که پیش بینی می شود ارزش هر wcx به 10 دلار برسد.
    کاربران میتوانند با ثبت نام رایگان در سایت wcx به عنوان هدیه صاحب 5 دلار شوند و از آن استفاده کنند(این واحد پولی در ایران خرید و فروش می شود)
    برای ثبت نام میتوانید به آدرس زیر بروید و با ثبت نام داخل سایت و تائید ایمیلتان 50wcx معادل 5 دلار به عنوان هدیه دریافت کنید.اگر طبق پیش بینی ها ارزش هر wcx به 10 دلار برسد شما با یک ثبت رایگان صاحب 500 دلار در آینده نزدیک خواهید شد که می توانید از این 500 دلار در ایران نیز استفاده کنید.
    :digi: راهنمای ثبت نام جهت دریافت 5 دلار:
    بعد از ورود به لینک زیر روی Sign Up در وسط صفحه کلیک کنید و ایمیل خود را وارد کنید و بعد از ثبت نام وارد ایمیل خود شوید و ایمیل خود را تایید کنید تا مبلغ مورد نظر در حساب شما ثبت‌شود:
    https://ico.wcex.co/?ref=H9Kjgdr
    ارزهای دیجیتال قطعا در آینده نزدیک همانند بیت کوین برای نقل و انتقال دارایی ها حرف های زیادی برای گفتن دارند. یک مثال ساده میزنم اگر شما 6سال قبل ۵۰ هزار تومان روی بیت کوین می گذاشتید الان ۱۵ میلیارد تومن پول در اختیار داشتید.
    ثبت نامش کاملا رایگان و حتی اگر عقیده دارید ارزش ندارد کلا 5 دقیقه زمان میبرد تا ثبت نام کنید و به عنوان بلیط بخت آزمایی نگاه کنید که در صورت حقیقت قطعا سود شگرفی خواهید کرد ولی در صورت عدم حقیقت هیچ ضرری نخواهید کرد لذا بلیط بخت آزمایی رایگان داشته باشید.
    برای فعال شدن حساب کاربری شما، می بایست حتما لینک فعالسازی از ایمیل خود را فعال نمایید.

  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    یه بیت کوین ۴۰۰۰ دلار، یه دلار هم ۴۰۰۰۰ ریال
    نتیجه میگیریم یه بیت کوین میشه ۱۶۰ میلیون ریال
    عجب واحد پول آشغالی داریم ک حتی یه افغانی افغانستان ۵۰۰ برابر اونه

مطالب پیشنهادی