ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تاخت و تاز در بازار اروپا؛ برنامه بلند مدت گریت وال برای برندهای WEY و هاوال

کمپانی گریت وال که مالک برند تولید کننده شاسی بلند های لوکس یعنی وی (WAY) است به دنبال کسب سهمی از بازار فروش اروپاست. وی نام خود را از بنیان گذار گریت وال موتور یعنی ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

کمپانی گریت وال که مالک برند تولید کننده شاسی بلند های لوکس یعنی وی (WAY) است به دنبال کسب سهمی از بازار فروش اروپاست. وی نام خود را از بنیان گذار گریت وال موتور یعنی وِی جین جون گرفته است. همچنین برای اولین بار خریداران شاسی بلند می توانند هزینه آن را به صورت اقساط در طی پنج سال پرداخت کنند.

به گفته جین استینگرابر مدیر اجرایی کمپانی گریت وال، شاسی بلند های چینی و غول پیکر گریت وال موتور به زودی و در اوایل سال 2020 تحت برند وِی راهی اروپا خواهند شد.
در مصاحبه خبری که مدیر اجرایی این برند در سال 2017 در نمایشگاه خودروی گوانگژو با مجله خودرویی اتواکسپرس انجام داده عنوان شده است که این نام تجاری قصد دارد در دهه میلادی آینده از چین به سمت غرب حرکت کرده و بازار فروش خودروهای شاسی بلند کشورهای اروپایی و امریکایی را از آن خود کند.

برند وِی به زودی در انگلستان حضور پیدا کرده و شاسی بلندهای خود را با فرمانی در سمت راست راهی بازار خواهد کرد.


بهترین شاسی بلند های دو دیفرانسیل
برند لوکس ساز گریت وال موتور یعنی برند وِی برای اولین باردر نمایشگاه خودروی فرانکفورت در سال میلادی جاری حضور پیدا کرده و زودتر از موعود نظر علاقه مندان اروپایی را به خود جلب کرده است.

اصلی ترین اقدام وِی در این نمایشگاه رونمایی از کانسپت شاسی بلند پلاگین هیبریدی تحت عنوان ایکس ای وی بود. استینگرابر پیش از این توضیح داد که نمایشگاه خودروی فرانکفورت برای ما یک اقدام موفقیت آمیز بزرگ بود.

اگر شما قصد دارید که در کلاس خودروهای شاسی بلند فعالیت کرده و شناخته شده باشید باید حضوری جهانی داشته و بتوانید بازار فروش خود را به اکثر کشورهای جهان گسترش دهید.

زمان دقیق عرضه این خودرو در اروپا هنوز مشخص نبوده و این اتفاق به عملکرد خودرو در چین بستگی دارد. مدیران این کمپانی می گویند که ابتدا باید به نیاز خریداران در چین پاسخ داده شده و سپس در گام بعدی برای برآورده کردم نیاز مشتریان امریکایی و اروپایی خیز برداشت.

استینگرابر پیش بینی می کند که دیگر برند خودروساز متعلق به گریت وال موتور یعنی هاوال نیز در آینده به اروپا راه باز خواهد کرد. این برند موفق شد در سال میلادی 2016، 800 هزار دستگاه را راهی بازار کرده و بدست مشتریان برساند. هاوال که در سال 2013 راه اندازی شد عمده فعالیت خود را به طراحی و تولید خودرو های شاسی بلند اختصاص داده است.


این مدیر اجرایی برای خبرنگار اتواکسپرس توضیح داده است که وِی قصد دارد با تمرکز بر روی ایمنی و امنیت وسایل نقلیه نیازهای مشتریان اروپایی خود را برطرف کرده و به این ترتیب خود را به عنوان یک برند ایمن معرفی کند.

شروع فعالیت این برند در خارج از مرزهای چین احتمالا با معرفی یک محصول کاملا جدید و دو عدد شاسی همراه خواهد بود. در حال حاضر مهندسان گریت وال مشغول به توسعه و تکامل این شاسی ها بوده و به احتمال زیاد یکی از آن ها به تکنولوژی های پلاگین هیبرید مجهز خواهد شد.

هاوال پیش از این از طریق شرکت های عظیم خودرو و دیار خودرو شاسی بلندهایی مثل H2و H6 را وارد کشورمان کرده است، اما در پروسه تحویل این خودروها مشکلاتی به وقوع پیوست و حالا قرار است شرکت بهمن موتور عهده دار نمایندگی از برند هاوال در ایران شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی