ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ 46 میلیون دلار از سود صنعت نیمه هادی های خود را بین شرکا تقسیم می کند

کسب و کار تولید نیمه هادی ها یکی از مهم ترین و سودآورترین بخش های کاری کمپانی سامسونگ است که به لطف رشد قابل توجه در سال های اخیر، حتی توانسته شرکت با سابقه اینتل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

کسب و کار تولید نیمه هادی ها یکی از مهم ترین و سودآورترین بخش های کاری کمپانی سامسونگ است که به لطف رشد قابل توجه در سال های اخیر، حتی توانسته شرکت با سابقه اینتل را هم پشت سر گذاشته و در جایگاه بزرگترین تولیدکننده نیمه هادی ها قرار گیرد.

سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه نخست 2017 برابر 13 میلیارد دلار بوده است

اکنون کمپانی کره ای خبر می دهد که آماده تقسیم سود حاصل از فعالیت سه ماهه نخست سال 2017 بخش نیمه هادی ها به سهامداران خود بوده، و قصد دارد 46 میلیون دلار از کل سود را (که 1.5 برابر مدت مشابه سال گذشته است) به عنوان مشوق در میان سرمایه گذاران، که شامل 138 شریک تجاری می شوند، توزیع کند.

البته قسمتی از مبلغ مورد بحث به عنوان پاداش به مدیران و کارمندان سامسونگ پرداخت می شود اما طبق اعلام رسمی شرکت، بخش اصلی مشوق ها به شرکای تجاری که اخیراً کارایی خود را به طرز چشمگیری افزایش داده اند، پرداخت خواهد شد.

لازم به ذکر است که کل درآمد سامسونگ در 3 ماهه اول 2017 به لطف صنعت نیمه هادی ها برابر 55 میلیارد دلار بوده که از این رقم، 13 میلیارد دلار سود عملیاتی نصیب کمپانی شده است.

گفتنی است در این بین برخی از تحلیلگران نسبت به توانایی سامسونگ برای حفظ جایگاه خود در بازار نیمه هادی ها خوشبین نبوده، و معتقدند با ترکیدن حباب تقاضای بازار برای حافظه های فلش، شرکت کره ای نیز به جایگاه قبلی خود باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • solook
    solook | ۵ آذر ۱۳۹۶

    نوت 8 ارزون شد
    http://gooshichand.com/items/?&model=note_8&brand=SAMSUNG

مطالب پیشنهادی